ימים ספורים אחרי ההודעה על כך שהרכבת תחזור לפעילות מלאה החל מה-8 ביוני, אחרי פרק זמן ממושך בו לא פעלה, נמסר היום (ראשון) רשמית כי פעילותה לא תחודש מחר. קבינט הקורונה צפוי להתכנס מחר, ובמהלכו יתקיים בין היתר דיון על חזרת הרכבת - במטרה לקבוע את המתווה החדש בו תפעל. ככל הנראה, הוא צפוי לכלול הגבלות של מספר הנוסעים וחיוב בהזמנת כרטיסים מראש. בינתיים, צפיפות רבה נרשמת רבה בחלק מתחנות האוטובוסים ברחבי הארץ. 

מדוברות משרד התחבורה נמסר בתגובה: "לאור העלייה בנתוני התחלואה בנגיף הקורונה, רכבת ישראל לא תחזיר מחר את מערך רכבות הנוסעים. במשרד התחבורה נערכים להפעלתה בהמשך, בכפוף להכרעת ראש הממשלה ובהתאם לנתוני התחלואה".

רגב עצמה כתבה אתמול בלילה בחשבון הפייסבוק שלה: "רגב כתבה אתמול בלילה:שבוע טוב ובשורות טובות. אני יודעת שיש ציפייה לפתיחת הרכבת ביום שני אך עם זאת הרחבת התחלואה מחייבת אותנו לשמור על בריאות הציבור, במקביל להפעלת התחבורה הציבורית. לכן, אני פועלת בימים האחרונים מול רכבת ישראל על מנת למצוא פתרונות שימנעו את הצפיפות ויאפשרו לנו לפקח על תנועת הנוסעים ברכבת".

עוד כתבה: "ישנם מספר פתרונות, בין היתר, בוואוצ׳רים שיוזמנו מראש על ידי הנוסעים באמצעות אפליקציה. נושא שנבחן כאמור בשעות אלו. ייתכן ונדרש לדחות את הפעלת הרכבת מיום שני ליום רביעי, על מנת לוודא את ההיערכות הציבור לשימוש באפליקצייה החדשה להזמנת הוואוצ׳רים. ביחד נשמור על הנחיות משרד הבריאות - על מנת למנוע את התפשטות הנגיף ולשמור על בריאות הציבור".