אחרי הצלחת הדור הראשון: קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי בישראל, משיקה בישראל את מכשיר הדגל Xiaomi Poco F2 Pro. הוא יהיה זמין בשתי גרסאות - 128 ג'יגה אחסון ושישה ג'יגה זיכרון RAM וגרסה בעלת256 ג'יגה אחסון וזיכרון RAM בנפח שמונה ג'יגה. המכשיר מגיע עם מפרט דגל מרשים, לצד מחיר נגיש, זאת בדומה לדור הקודם. כמו כן, הוא מצויד במערכת השבבים Snapdragon 865 בייצור חברת קוואלקום, הכוללת 8 ליבות עיבוד בתדר מירבי של 2.8GHz ומאיץ גרפי (GPU) מסוג Adreno 650. חיי הסוללה של ה-Poco F2 Pro נחשבים לטובים בקטגוריה, זאת בזכות לסוללה בקיבולת של 4700mAh, התומכת בטעינה מהירה בהספק 30 וואט.

בחברה מתחייבים כי בטעינה המהירה, ניתן למלא את הסוללה של המכשיר בתוך כשעה. כמו כן, ה-Poco F2 Pro מציג יכולות צילום מתקדמות. הוא כולל מערך צילום מרובע המכיל: מצלמת 64 מגה פיקסל ראשית עם מפתח צמצם f/1.9 ומנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF); חיישן 13 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר-רחבה (123 מעלות); מצלמת טלפוטו ברזולוציית 5 מגה פיקסל עבור זום אופטי; וחיישן 2 מגה פיקסל המתפקד כמצלמת עומק.

מצלמות מכשיר הפרמיום החדש של שיאומי בישראל מאפשרות צילום וידאו ברזולוציה מרבית של 8K UHD בקצב של 30 פריימים לשנייה, וכן צילום וידאו בהילוך איטי בקצב של עד 960 פריימים לשנייה וברזולוציית Full HD.

המכשיר מצויד במסך Full Screen, בגודל 6.67 אינץ' וברזולוציית Full HD Plus. הוא כולל שוליים דקים וסימטריים עם יחס מסך-גוף מכשיר של 92.7%, תומך בתקן HDR10 Plus, בטכנולוגיית DC Dimming ובקצב רענון מגע של 180Hz. בנוסף, חובבי הסלפי ייהנו ממצלמה קדמית בתצורת פופ-אפ, החבויה במסגרת המכשיר ונשלפת באופן אוטומטי. המצלמה מגיעה ברזולוציה של 20 מגה פיקסל עם תמיכה בטכנולוגיית AI לשיפור תוצאות הצילום.

Poco F2 Pro (צילום: יח''צ שיאומי)
Poco F2 Pro (צילום: יח''צ שיאומי)

ה-Poco F2 Pro בעל מבנה יוקרתי המשלב בין מסגרת עשויה אלומיניום, לבין זוג יריעות זכוכית Gorilla Glass 5 שעוטפות את המכשיר בחלקו הקדמי והאחורי. המכשיר כולל כניסת USB Type-C לטעינה והעברת נתונים, שקע 3.5 מ"מ לחיבור אוזניות, ונורית אינפרא-אדום (IR) לשימוש במכשיר כשלט רחוק.

המכשיר יהיה זמין לרכישה בצבעים כחול, סגול, לבן, אפור ושחור וישווק עם 24 חודשי אחריות של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון. המחיר המומלץ לגרסה עם אחסון בנפח 128 ג'יגה הוא 2,499 ש"ח ועבור הגרסה עם נפח זיכרון 256 ג'יגה - תיאלצו להיפרד מ-2,699 ש"ח.

את ה-Poco F2 Pro ניתן יהיה להשיג בסניפי רשת חנויות Mi Store, אתר שיאומי ישראל, באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים: KSP, אייבורי, אולסייל, מחסני חשמל, אייסל, עולם הקולנוע, וואלה שופס, עזריאלי, P1000 לאסט פרייס , פטקום.