אותם רגעים בלתי נשכחים שבהם כל דייט שלכם היה מיוחד במינו? אתם בוודאי אומרים לעצמכם, "הלוואי שהיינו יכולים לשמר את הרגעים האלה!", כי במציאות זה לא תמיד כך. השגרה היום יומית שלנו גוזלת מאתנו לא מעט כוחות ומשאבים ומאיימת לא פעם על הזוגיות. אז בין העבודה, הלימודים ושאר הסידורים, אתם לא מוצאים זמן לעצמכם והתשוקה שלכם הולכת ודועכת.

 לא הכול אבוד
גם אם נדמה לכם שהתשוקה אבדה לעולמים, אין צורך להתייאש. חשוב להבין שהאהבה היא עבודה לכל דבר ועניין, ואם לא עובדים עליה, אז היא פשוט נעלמת. אז קבלו כמה דברים קטנים וגדולים שאתם יכולים לעשות כדי להחזיר את התשוקה.
 
 מישהו שלח מתנות קטנות
גם תשוקה גדולה מתחילה בקטנה. זוכר איך חיזרת אחריה? איך שלחת לה פרחים, קנית לה תכשיט קטן או כתבת מכתב אהבה מרגש? זוכרת איך עמדת שעות במחלקת הגברים בחנות בגדים בקניון כדי לבחור לו עניבה שתתאים לצבע עיניו? או שהרחת כל בושם גברים בסופר פארם כדי לבחור לו את הבושם הנכון? ככל שעובר הזמן ואתם משיגים את המטרה שלכם (כלומר, זה את זו), אתם שוכחים להעניק זה לזו את המתנות הקטנות שכה חיזקו את הקשר והתשוקה ביניכם. אז זה הזמן להיזכר ברגעים היפים האלה ולהפתיע אחד את השנייה במתנות. לא זוכרים מתי בפעם האחרונה יצאתם יחד לבילוי במסעדה? תפתיע אותה בשובר למסעדה שהיא אוהבת. הארנק שלו כבר שחוק ומרופט? מה דעתך לקנות לו ארנק חדש! המתנות הקטנות האלה יצליחו להחזיר את התשוקה הגדולה. 

זוגות מתחלפים
לפעמים, כדי להבין איזה מזל נפל בקרבכם, כדאי פשוט לרעות בשדות זרים. כך, תבינו שלא צריך ללכת רחוק ושכל מה שיש לכם נמצא ממש מתחת לאף. זהו אחד הרעיונות של חילופי זוגות – להבעיר את התשוקה, לנסות דברים חדשים ולראות בסופו של דבר אם אתם מתאימים באמת. חילופי זוגות הם דבר מקובל בהחלט בעולם וגם בארץ, כך שאם שני בני הזוג מסכימים, אין סיבה שלא לנסות להתחלף עם זוג נחמד. כי כשמתנסים בריגושים חדשים, מגלים עולמות בלתי צפויים והתשוקה חוזרת לבעור. כמובן, בחרו בקפידה את הזוג שעמו אתם עומדים להתחלף, ומומלץ, כמובן, לערוך היכרות ראשונית לפני שקופצים ישר לתוך האש. 

דברו על זה
מרגישים שהתשוקה שלכם היא לא בדיוק מה שהייתה? אולי הגיע הרגע להיות כנים אחד עם השנייה. מצאו לכם זמן במקום שקט, אולי באוויר הפתוח בים או בפארק, ונהלו את השיחה בעדינות. שימו לב, זו אינה שיחה כבדה בנוסח "יחסינו לאן?", כי הרי לא מדובר בטיפול זוגי. שיחה כזו יכולה בהחלט להרוס לכם את האווירה הרומנטית. לכו יותר על שיחה קלילה, תראו מה מפריע לכל אחד מכם, אבל יותר מזה – החליטו מה אתם רוצים לעשות כדי לחזור ולהבעיר את התשוקה שאבדה. אולי תקחו איזה צימר לסוף השבוע, או פשוט תצפו בסרט טוב יחד שיעורר בכם את כל החושים?

מעוררים תשוקה גם בהודעות
ידעתם שאפשר להבעיר את התשוקה באמצעות הודועת וואטסאפ פשוטות? את לא יודעת מה את יכולה לעשות אם רק תשלחי לו הודעת וואטסאפ מפתה ומפתיעה סתם ככה באמצע יום עבודה. תופתעי לגלות שבסוף היום הוא יבוא עם הביתה עם פרחים ויתנפל עלייך כאילו לא ראה אותך במשך חודש שלם.