"כולנו על הספקטרום": השדרן ינון מגל הפתיע את שותפו להגשת התוכנית, העיתונאי בן כספית במהלך תוכניתם ב-103FM ששודרה היום (שני). במהלך סבב ראיונות ושיחות בתוכנית סביב נושא מצעד הגאווה, השיחה בין שני השדרנים גלשה לפסים מעט יותר אישיים. 

עוד טען מגל כי "רובנו על הספקטרום. לא כולם הם הומואים מובהקים או סטרייטים מובהקים. כל אחד יכול להיות על הספקטרום של כל מיני נטיות". כספית מיהר לפסול את דבריו: "איזה רובנו על הספקטרום? לא נכון". ינון סירב לקבל את תשובתו, ושאל בשנית: "מה לא נכון? אתה לא על הספקטרום? לא יכול להיות מצב שאתה תימשך לגבר?" בעוד כספית המשיך עם אותו הקו, והשיב: "לא, בחיים לא". ינון הדהים את בן ואת המאזינים כאשר השיב: "אוקיי, אני לא מסכים איתך". בהמשך לכך אמר בן: "הכותרת - ינון מגל: אני על הספקטרום, יש מצב שבקרוב אמשך לגבר", ועקץ: "אגב, זה אומר שטוב שאני משדר מהבית".

ינון הסביר כי "היהדות לא מדברת על הומוסקסואליות כעניינים של אהבה בין גברים, היא מדברת על דבר מאוד קונקרטי וזה משכב זכר. אם אנחנו חוזרים לעניין שדיברנו עליו קודם, רובנו נמצאים איפה שהוא על הספקטרום. אני לא מדבר על אדם שנורא ברור לו שהוא הומו ולא יעזור שום טיפול המרה לצורך העניין, וזה רק יכול להקשות עליו וחלילה יכול להיגמר בהתאבדות, אלא על בן אדם שהוא נגיד 'בי' (ביסקסואל) או משהו כזה באמצע ועושים לו שיחות עם ההורים, הרבנים, פסיכולוגים - כן יכול לעזור, לא? לעזור לו לחיות בחברה דתית בה הסטנדרט הוא סטרייטיות".

מוקדם יותר, בתחילת הראיון התייחס מגל לעניין טיפולי ההמרה: "באמת לא מבין מה זה טיפולי המרה. אני לא יודע מה זה, כולם מדברים על טיפולי המרה ועוד לא הצלחתי להבין". בכדי להסביר לו, בן כספית השתמש בדוגמה: "מה שאני מנסה לעשות לך כבר כמה חודשים בנושא הפוליטי - זה טיפולי המרה, אבל זה מותר".

בהמשך ינון טען כי גם אם אכן העדפה מינית היא תוצר של גנים, "הגנים לא תמיד מובהקים". כספית הפציר ושאל: "היה לך מין פעם עם גבר?". מגל שתק מעט ואז ענה: "לא רוצה לחשוף ברדיו כל מה שהיה לי. היסטוריות שהיו לי של כל מיני דברים. אני אדם שפחות או יותר ניסה כל מה שאפשר בעולם הזה". מעט לאחר מכן הוסיף: "רק שיהיה ברור - לא עשיתי מה שכתוב בתורה שאסור לעשות".