שבועות ספורים לפני תחילת הסיפוח: מסקר שנערך היום (שלישי) עבור תכנית הרדיו 'שבע תשע' בהנחייתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, עלה כי חלק ניכר מהציבור בישראל מתנגד ליישום מתווה עסקת המאה, שהוצע על ידי הנשיא האמריקאי טראמפ. הפנייה להשתתף בסקר נשלחה ל־3,601 חברים בפאנל של Panel4All, פלטפורמה לביצוע מחקרים באינטרנט. מתוכם, השיבו על הסקר 523 אנשים, שמהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד, מגיל 18 ומעלה. 

במשאל, שנערך על ידי מנחם לזר, מנהל פאנל פוליטיקס, ניתן לראות כי קרוב לשליש מהנשאלים מתנגדים באופן גורף לסיפוח שטחים באזור יהודה ושומרון ובקעת הירדן, הליכים שצפויים להתחיל כבר בעוד שלושה שבועות. כמו כן, 27% מהנשאלים מסרו כי הם בעד יישום הסיפוח, אך כי הם לא מעוניינים כי הוא יתרחש במסגרת אחד הסעיפים שהוצעו בתכניתו של הנשיא טראמפ, שמאפשרת בין היתר את הקמת המדינה הפלסטינית. 9% נוספים מהנסקרים תמכו בסיפוח אך ורק באזור בקעת הירדן. 

למעשה, רק 15% מכלל המשיבים בסקר תמכו באופן מלא באקט השנוי במחלוקת ובתכנית המאה בכללותה, כאשר 83% מסך המתנגדים הגיעו מקרב אוכלוסיית המצביעים של סיעת הרשימה המשותפת, ו-60% מאיחוד העבודה-גשר-מרצ. רבע מהמשיבים הנמנים עם מצביעי הליכוד דיווחו כי הם תומכים בתכנית, זאת לצד 38% שהעידו על עצמם כי הם  מתנגדים לה. 

נתונים חדשים אלו דומים לנתונים שהוצגו במדגם שערכה אתמול חברת החדשות של ערוץ 12, מהם עלה כי 4% מכלל האוכלוסייה בישראל מתעניינת בתכנית הסיפוח. כמו כן הוצג סקר מנדטים עדכני, לפיו לו היו תרחשות בחירות היום, מפלגת הליכוד הייתה זוכה ל-40 מנדטים.

לפי הסקר, הרשימה המשותפת היא המפלגה השנייה בגודלה, עם 15 מנדטים, ללא שינוי מכוחה הנוכחי בכנסת. יש עתיד-תל"ם הייתה זוכה ל-14 מנדטים וכחול לבן ל-12. ש"ס וישראל ביתנו היו זוכות לתשעה מנדטים כל אחת, ימינה לשמונה, יהדות התורה לשבעה ומרצ לשישה. מפלגות העבודה, גשר, דרך ארץ והבית היהודי לא היו עוברות את אחוז החסימה. בתרחיש זה, גוש הימין-חרדים מוביל בבטחה עם 64 מנדטים, לעומת 47 לגוש המרכז-שמאל ותשעה מנדטים לישראל ביתנו.