פצצה מתקתקת: לאחר תאונת הפגע וברח בה נפצעה אמש שוטרת בירושלים, שוב נפצע היום (שלישי) שוטר באורח קל מפגיעת רכב במהלך מרדף בטייבה. החשש הוא כי האירועים האחרונים עלולים להסלים, כאשר בציבור יש כבר כאלה שמדברים על כך שהאירועים שואבים השראה מההפגנות בארה"ב.

כזכור, אירוע דריסה התרחש אמש ברחוב האלוף עוזי נרקיס בירושלים, כאשר שוטרת נדרסה, ומצבה קל. רכב שעבר במקום פגע בשוטרת שביצעה אכיפה במקום ונמלט. הרקע לאירוע טרם התברר, אך ההערכה היא כי מדובר בתאונת פגע וברח.

בנוסף, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה הגיע אמש לסיור בשכונת ג'ואריש ברמלה, לאחר אירוע הירי לעבר ניידות משטרה. הוא סייר בשכונה כשהוא מלווה במפקד מרחב השפלה, תנ"צ דוד פילו. כמו כן, הוא נפגש עם לוחמי מג"ב המוצבים בחפ"ק במקום. במקביל, מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן קיים סיור במקום, כשהוא מלווה במפקד מחוז מרכז ניצב עמי אשל.

החיסול המשולש בשבת בצהריים בלוד, הרעיד את האדמה מתחת לרגליים, והזניק כוחות משטרה גדולים לשכונת ג'ואריש ברמלה במטרה למנוע חיסולי חשבונות. ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז מעריכים כי מדובר בעוד חיסול חשבונות שעיקרו סכסוך עקוב מדם בין פלגים בשכונת ג'ואריש.