המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי היא מבקשת את סיוע הציבור באיתור זהותו של אדם שעבר בשכונת ארמון הנציב בירושלים, בסמוך לזמן בו נרצחו בני הזוג כדורי ב-10 בינואר 2019. כאמור, חקירת האירוע מתנהלת מזה למעלה משנה וטרם אותר חשוד במעורבות. כחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה ע"י המשטרה, הצליחו החוקרים לאתר סרטון שצולם בסמוך לזמן הרצח ובו נראה אדם שהיה ברחוב סמוך לזירה. 

במשטרה ציינו: "כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בסרטון מתבקש לדווח בהקדם למספר 02-5391352 או למוקד 100 של המשטרה". עוד הדגישו כי על תיק החקירה מוטל צו איסור פרסום, אשר נמצא בתוקף עד ה-4 באוגוסט השנה.

כזכור, בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל, נרצחו בדירתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים בינואר 2019. בתם של בני הזוג פנתה למשטרה וטענה כי היא לא מצליחה ליצור קשר עם הוריה ואין באפשרותה להיכנס לדירתם. כוח משטרתי פרץ למקום בעזרת צוות כיבוי אש ומצא את יהודה ותמר כדורי כשהם מוטלים ללא רוח חיים ועל גופם סימני אלימות. 

בזמן שעבר מאז הרצח נעצרו מספר מעורבים בהם ילדיהם של הזוג - שנוקו כאמור מחשדות. לאחר מכן הועלתה השערה לפיה מדובר באירוע על רקע לאומני, אך גם התאוריה הזו נפסלה.