מנהלת הליגות בכדורגל חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשלוש שנים נוספות עם חברת הסטארט אפ הישראלית MIXZONE, אשר פיתחה גבי ראיונות דיגיטליים ייחודיים לעולם הספורט לאחר שהראשונה מימשה את האופציה בהסכם שנחתם לשש שנים סה"כ.

חברת MIXZONE שמחזיקה בפטנט בישראל, בארה"ב ובאירופה פיתחה גב ראיונות דיגיטלי לקיום מסיבות עיתונאים ולראיונות המתקיימים עם שחקנים ומאמנים בתחילת משחק, בסופו או במחצית. גב הראיונות החדש המשמש את גופי התקשורת השונים כולל שורת מסכי HD ייעודיים בגובה ראש המהווים פלטפורמה פרסומית בעבור הספונסרים והמפרסמים של הליגה והקבוצות.

גבי הראיונות של החברה שדרגו בעצם את קירות הלוגו הסטטיים ששימשו עד היום את הליגה ומאפשרים מעתה לקבוצות לתת במה פרסומית אפקטיבית יותר עבור הספונסרים שלהם, כמו גם אפשרות לגיוס מפרסמים נוספים.  

ראיונות ומסיבות עיתונאים בספורט הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהמשחק עצמו, וכעת המפרסמים מצד אחד יכולים מעתה להעביר תכנים שיווקיים ע"י סרטוני פרסום שיוקנו במסכים ובנוסף זוכים לחשיפה ואפקטיביות גבוהה יותר – הן בהלך השידורים הישירים והן בשידורים הראיונות ומסיבות העיתונאים שמועברים גם בתכניות הספורט, אתרי הספורט והרשתות החברתיות.

איתי פז (צילום:  ראובן קפוצ'ינסקי)
איתי פז (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

החברה ששמה יתד בישראל בליגת העל הכדורגל, בליגת הכדורסל, נבחרת ישראל ובנבחרת קרואטיה וכמו כן לוקחת חלק באירועי ספורט מהגדולים בעולם. בחודשים אלו החברה ונמצאת במו"מ מתקדם עם חלק מהליגות וקבוצות הספורט הגדולות בעולם בין השאר ברוסיה, גרמניה, ספרד, איטליה וארצות הברית.

ממנהלת הליגות נמסר: "לאור שביעות הרצון שהביעו הקבוצות והספונסרים, החלטנו להאריך את תקופת ההסכם עם חברת MIXZONE  ב-3 שנים נוספות. המעטפת שניתנה באמצעות הקרנת פרסומות במסכים זכתה למחמאות רבות של הספונסרים שמקבלים חשיפה איכותית יותר"

איתי פז, MIXZONE: "אנו גאים ונרגשים על קבלת האמון ממנהלת הליגה והחברות בה, הוכחנו שהמוצר נותן מענה מצוין הן לקבוצות והן לספונסרים. בשנה האחרונה גילו המפרסמים השונים את הפלטפורמה ויתרונותיה וחברות מהגדולות במשק נמנים כיום על לקוחותיה של החברה כמו: מקדונלדס, שוופס, סמסונג, סובארו, משקה האנרגיה בלו ועוד".