חשד לניסיון חיסול: צעיר בן 28 נורה במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) למוות בשכונת חליסה בחיפה בסביבות השעה חצות. לאחר האירוע הוא פונה על ידי חובשי מד"א לבית החולים רמב"ם בעיר, לצורך המשך קבלת טיפול רפואי. בשעות הבוקר נמסר כי הצוותים הרפואיים נאלצו להכריז על מותו של הפצוע. 

כוחות המשטרה שהגיעו לזירת הירי ביצעו סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי. הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה, כאשר עולה חשד כי מדובר בניסיון חיסול.

כוחות משטרה גדולים לרבות חוקרי המז"פ הוזעקו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, תוך כדי איסוף ממצאים מהזירה לרבות ממצאים פורנזיים. במקביל, ערכו השוטרים סריקות נרחבות במטרה להתחקות אחר חשוד שנמלט מהמקום. במהלך הלילה התקבל דיווח במשטרה על מותו של הצעיר בבית החולים ובתום הערכת מצב מיוחדת שקיים מפקד מרחב אשר, תנ"צ בני אבליה, עם גורמי החקירות והמודיעין הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) . טרם נעצרו חשודים במעורבות.

זהו ניסיון חיסול נוסף באזור הצפון, כאשר לפני מספר חודשים היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 פתחה בחקירה גלויה בחשד לניסיון חיסול בעולם התחתון במגזר הערבי וכן עבירות תקיפה חמורות. 

שמונה חושדים נעצרו בחשד לביצוע עבירות לכאורה של ניסיון רצח, תקיפה בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע וכן עבירות נוספות. בין החשודים יש כאלה המקושרים למשפחת פשע מהמגזר הערבי. מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל ובליווי פרקליטות מחוז חיפה שראשיתה לפני מספר חודשים.