1. קבוצת שטראוס קיימה את שבוע האחריות החברתית השנתי של הקבוצה. במסגרת הפעילות, כאלף עובדי החברה, בהם מנכ"לי החברות הבנות, לקחו חלק במגוון מיזמי התנדבות ברחבי הארץ, תוך התמקדות בסיוע לאוכלוסיות שנפגעו ממשבר הקורונה: חקלאים, אזרחים ותיקים, ומשפחות מעוטות יכולות. החיבור לפעילויות השונות נעשה בעזרת עמותות: ONE DAY, פתחון לב, לתת, ולקט ישראל, ובמסגרתו התנדבו אנשי שטראוס בסיוע לחקלאים בשדות, וכן באריזתם ובחלוקתם של סלי מזון. גיורא ברדעה - מנכ"ל קבוצת שטראוס, השתתף בפעילות שתילת עצי אבוקדו במטע משק גנץ שבכפר פינס. אייל דרור - מנכ"ל שטראוס ישראל, לקח חלק בקטיף ירקות במשק 'חדווה בגן' שבאבן-יהודה.

גיורא ברדעה (צילום: עזרא לוי)
גיורא ברדעה (צילום: עזרא לוי)

2. בשכונת צהלה היוקרתית שבצפון תל אביב, מתרחש בימים אלו מאבק של הורי בית הספר צהלה שכלל הפגנות והשבתת הלימודים במטרה להשאיר בתפקידו את מנהל בית הספר מיכאל הררי. הפרסומאי יורם באומן העלה גם הוא פוסט בפייסבוק אותו הפנה לראש העיר תל אביב יפו: "רון חולדאי, תלמידי בית הספר רוצים בחזרה את המנהל המדהים שלהם. לא ראיתי הרבה מעמדים כאלו. אנא תן בבקשה את תשומת ליבך לאירוע יוצא דופן זה. זה חשוב לילדים ולהוריהם. קונצנזוס. בבקשה." 

יורם באומן  (צילום: פייסבוק)
יורם באומן (צילום: פייסבוק)

3. סמסו מזל טוב כפול לאיש העסקים דוד פורר ורעייתו האמנית ויו"ר אגודת ידידי תיאטרון "הקאמרי" - מיכל פורר, שהתחדשו בשני נכדים, תאומים יהלי ואראל, מהבן רן והכלה אודליה. הברית נערכה בראשון בחיק המשפחה הגרעינית.

דוד ומיכל פורר (צילום: צחי קיברשטיין)
דוד ומיכל פורר (צילום: צחי קיברשטיין)

4. האב הטרי מהאייטם הקודם - רן פורר – המשמש כסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת 'ניאופרם' וחבר דירקטוריון מטעם גרעין השליטה בחברת בזק, המשיך את היום לאחר הברית והתייצב למפגש הראשון של חברי הוועד המייעץ של ארגון בוגרות ובוגרי  אוניברסיטת תל אביב. הוועד החדש  מורכב מבוגרות ומבוגרים מובילים, מתחומי עשייה שונים, המייצגים  את  כל הפקולטות שבאוניברסיטת תל אביב. חברי הוועד יתמכו ויתנו מזמנם, מרצם ומכישוריהם למען גיבוש קהילה שמשפיעה ומשנה עולם. 

רן פורר (צילום: יעל צור)
רן פורר (צילום: יעל צור)

5.סמסו מזל טוב גם ליוסי מימן שהתחדש לאחרונה בנכד מבתו נועה מימן ובעלה תומר דביר - מייסד ומנכ"ל 'סולוטו', וקיבל את השם קאי מימן-דביר.

תמונת ארכיון של יוסי מימן, מיכל פורר הלית מימן ובת שבע בובליל  (צילום: אביב חופי)
תמונת ארכיון של יוסי מימן, מיכל פורר הלית מימן ובת שבע בובליל (צילום: אביב חופי)

6. עדכון חשוב מהשף ירון שליו - בעלי מסעדת 'טוטו' התל אביבית, החביבה כל כך על חברי האלפיון העליון. שליו פרסם הודעה באינסטגרם בזו הלשון: "למען הסדר הטוב ולאור הפניות והשאלות הרבות חשוב לי להבהיר. בית הקפה של טוטו יפתח ב-15 לחודש. לעומת זאת המסעדה תפתח רק בעוד מספר חודשים לאחר שיפוץ מא' ועד ת'. יש לי הרבה מה להגיד אך כרגע רציתי להעביר מסר אינפורמטיבי קצר".

ירון שלו (צילום: ללא)
ירון שלו (צילום: ללא)

7. צוות פלאפל "התאומים" ברמת גן פרסם מודעה על הסרת הכשרות של המקום בשל העובדה שאין באפשרותם לשלם כספים מיותרים כבעבר, ותוך הבטחה שהמקום יתנהל וינהג בדיוק כמו בעבר, גם בלי עינם הפקוחה של המשגיחים. היזם ואיש ההיי-טק ינקי מרגלית הזמין את חבריו בפייסבוק, אוהבי הפלאפל שמבינהם, להתייצב בשני בצהריים במקום, לרכוש מנות ולתמוך בעסק ובצעד שנקט. 

ינקי מרגלית תמונת ארכיון (צילום: TLD photography)
ינקי מרגלית תמונת ארכיון (צילום: TLD photography)

8. מעצבת האופנה רזיאלה גרשון בעלת המותג 'רזיאלה' פרסמה פוסט של סוף תקופה בפייסבוק וזכתה להמון תגובות מפרגנות ומרגשות: "לא קל לעזוב ממלכה, אבל הגיע הזמן. 'הלאה, צריך ללכת הלאה' אומר השיר, ואני הולכת. חנותי בדיזינגוף 255 תיסגר בסוף חודש יולי. אני נפרדת מכל הדגמים היפים במכירה ובמחירים מיוחדים. אתן מוזמנות".

רזיאלה גרשון תמונת ארכיון (צילום: אביב חופי,שוקה כהן)
רזיאלה גרשון תמונת ארכיון (צילום: אביב חופי,שוקה כהן)