שני הרוגים בדרכים תוך שעות: הולכת רגל כבת 60 נהרגה הבוקר (חמישי) לאחר שנפגעה מרכב ברחוב פתח תקווה בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו כי היא סבלה מפגיעה רב מערכתית, והייתה ללא סימני חיים, ולכן מותה נקבע במקום.

פראמדיק מד"א יקי חג'ג' סיפר: "הפצועה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

כמו כן, מאוחר יותר נמסר כי בסביבות השעה 10:00, נפצעה רוכבת אופנוע בת 35 באורח אנוש מפגיעת רכב מסחרי בכביש 60, במנהרה לכיוון ירושלים. חובשי מד"א הגיעו לזירת התאונה והחלו בטיפול חירום רפואי במקום. בסופם של מאמצי ההחייאה, נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותה. 

"הפצועה שכבה מחוסרת הכרה על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות ופעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות, אבל הפציעה שלה הייתה קריטית. לכן, נאלצנו לקבוע את מותה", סיפרו  אוהביה שרעבי ויונתן שור, חובשים שהגיעו למקום. בנוסף, כוחות המשטרה שהגיעו לזירת התאונה עיכבו את נהג המשאית המעורב, וחסמו את קטע התנועה במנהרה לכיוון הבירה.

לקראת שעות הצהריים אירעה תאונה קשה נוספת, כאשר הולכת רגל בת 9 נפצעה באורח אנוש מפגיעת רכב במודיעין עילית. כוחות מד"א פינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר.