במשפחת ווישניאק הגיבו היום (חמישי) להגשת כתב האישום נגד עמית אלמוג, בן זוגה לשעבר של בתם, בגין רציחתה בנסיבות מחמירות. קרוביה של הקורבן צעקו לעבר אלמוג בבית המשפט: "בושה, רוצח מתועב". בתגובה שנמסרה לתקשורת, אמר אביה של ווישניאק: "אין פה שום מקרה של אי שפיות זמנית".

האב הסביר כי "ניתן להבין כמה דברים מאוד ברורה מכתב האישום. דבר אחד, שזה היה מתוכנן מראש, זה היה מהונדס, הוא פעל בכוונת תחילה. שיהיה ברור".

בני המשפחה של מאיה ווישניאק (צילום: אבשלום ששוני)
בני המשפחה של מאיה ווישניאק (צילום: אבשלום ששוני)

"דבר נוסף", המשיך האב, "אין פה שום מקרה של אי שפיות זמנית. יש פה שפיות מלאה. הוא אמר שהוא שמע קולות, הוא שמע קולות של אנשים שהסבירו לו מה לומר ואיך להתנהג. היה לו זמן לזרוק שטרות על הבת שלנו אחרי מותה ולשלוח את התמונות שלו. היה לו זמן לזה. מה זה אומר? שהוא היה שפוי, היה לו זמן למצוא את החבר שלו ולשלוח את זה אליו". 

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שירי פרל, בין אלמוג למנוחה התקיים קשר רומנטי והוא שקל להביא למותן של המנוחה, אמו ואחותו לפני ה-16 במאי. ביום שבת, בתאריך זה, הגיעה ווישניאק בצהריים לדירתו של אלמוג ברמת גן. בשלב מסוים לאחר הגעתה, הוא החליט להמית אותה והמתין שאחותו תצא מהבית לשם כך. אלמוג חנק את המנוחה בכך שלפת את צווארה בזרועו וחסם את פיה. מותה של המנוחה נגרם כתוצאה מתשניק בעקבות לחץ שהופעל על הצוואר.