סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נסרין קדרי יובילו את שיר הגאווה הרשמי בתל אביב, כאשר על המילים והלחן הופקדו סטטיק וג'ורדי, שאמון גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית כך נמסר היום (חמישי) מהעירייה. כאמור, השיר יעביר מסר של אהבה שוויונית לכל בית ובית ברחבי הארץ.

"הקליפ שילווה את השיר מתמקד במגוון המיוחד המאפיין את הקהילה הגאה. באמצעות קהילות פייסבוק בשיתוף המרכז הגאה של עיריית תל אביב-יפו, הקליפ יהווה שיר הלל לפסיפס הייחודי של קהילת הלהט"ב על ענפיה השונים", ציינו עוד בעירייה.

איתי פנקס, חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו ומחזיק תיק הגאווה אמר כי "באווירה של התמודדות מורכבת עם הקורונה, החלטנו בעירייה ובמרכז הגאה לשלב בין אירועי גאווה צנועים יחסית שמזכירים שהמהפכה לא הושלמה ללא שיוויון מלא, לבין החזרת התקווה לא.נשים, לעסקים הקטנים ולכל מי שנפגעו".

סטטיק ובן אל (צילום: משה נחומוביץ')
סטטיק ובן אל (צילום: משה נחומוביץ')

נסרין קדרי (צילום: אמיר יהל)
נסרין קדרי (צילום: אמיר יהל)

הוא הוסיף: "קשה לדמיין שילוב יותר מרים ומלא אופטימיות מאשר סטטיק, בן-אל ונסרין, שחברו אלינו בהפקה מוסיקלית מסקרנת עם פוטנציאל להפוך לאחד הלהיטים הגדולים של השנה. יחד עם קליפ שהוא יצירת מופת של רומן בוצ׳אצ׳קי, הטאץ׳ הנדיר של שירזי והשותפות של פייסבוק - שיר וקליפ הגאווה העירוני הרשמי הוא מתנה אמיתית לעיר תל אביב-יפו ולכל מדינת ישראל".

טום לסטר, יו"ר התא הגאה בפייסבוק ישראל ציין כי "פייסבוק שמה לה למטרה לתת לכל אחת ואחד את הכלים לבנות קהילות על גבי הפלטפורמות שלנו ולקרב בין אנשים. קהילות הלהט"ב הן חלק אינטגרלי מפייסבוק ומכאן החשיבות שאנו רואים ביכולת שלנו לאפשר לגוונים השונים של הקהילות להיות אותנטיים ולהשמיע את קולם.  דרך שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב-יפו והקהילה הגאה אנחנו רוצים לתת קול ובמה למגוון הקהילות ולהוציא אותן בגאווה החוצה אל מעבר למרחב הוירטואלי".