ביקורת חריפה: אתמול פירסמה עו"ד רונית עמיאל-גרבי פוסט נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. יש לציין כי עמיאל-גרבי היא מי שבשנת 2010 שימשה כתובעת הראשית בתיק נשיא המדינה משה קצב, בסיומו נשלח הנשיא לשעבר לרצות את עונשו מאחורי סורג ובריח אחרי שהורשע בשורה של עבירות חמורות. בשנת 2012 היא מונתה לכהן כפרקליטת מחוז המרכז. 

הפוסט שהעלתה בעמוד הפייסבוק האישי שלה מיוחס כולו כאמור לבנימין נתניהו, והדרך בה הוא נוקט לטעמה על מנת להטיל רפש במי שחושף עובדות בעייתיות לכאורה הקשורות לתפקודו, אישיותו ודפוס התנהגותו.

רונית עמיאל גרבי - במשפט קצב  (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
רונית עמיאל גרבי - במשפט קצב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

עשור לאחר שניפצה את קו ההגנה מעל ראשו של קצב והובילה להרשעתו, היא מפנה כעת אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה המכהן ומתייחסת למה שהיא חווה מהצד, כאדם וכעורכת דין פרטית, עם ניסיון העבר בפרקליטות.  

בפוסט כתבה בין היתר: "מתי כבר נבין את השיטה שלו? זה פשוט וזה חוזר על עצמו .אלו השלבים: אם יש אירוע בעייתי שהוא מבקש להשכיח, הוא משלחש את סריסיו לשחוט פרה קשוה, כולנו צווחים על הפרה הנשחטת והאירוע הבעייתי נזנח. זה יכול להיות פרסום דוח מביך על תפקודו על ידי מבקר המדינה או פרסום של העיתונאי רביב דרוקר, של חומר ראיות בעייתי וממשי.  נתניהו איש חכם מאד, הוא חושב שני צעדים קדימה וכל זה, ואין לו גבולות. צריך לנסות לטוס מעליו. אסור למלא את התפקיד שמייעדים לנו בדרדור של המדינה הזאת אל התהום".