חברת קוולטריקס, בבעלות חברת SAP, העוסקת בחוויית לקוח ובניהול חוויות, פיתחה פתרונות חדשים, ובשלב זה חינמיים, במטרה לסייע לארגונים לקבוע את הדרך והזמן הנכונים להחזרת עובדיהם למקום העבודה ולהבטיח את אמון הלקוחות בעת פתיחתם מחדש, על רקע משבר הקורונה.

עד כה עסקים, ממשלות ומוסדות חינוך השתמשו בעיקר בנתונים תפעוליים כגון שיעורי אשפוז וזמינות בדיקות בעת שהתלבטו אם לפתוח מחדש. הפתרונות החדשים בודקים את דעתם של העובדים והלקוחות. כך, לדוגמה, המוצר Return to Work Pulse מאפשר איסוף מידע אוטומטי מהעובדים כדי להבין את צרכיהם ולהעריך אילו נהלים חדשים ארגונים צריכים לאמץ כגון פרוטוקולי בריאות ובטיחות, כאשר משרדים ומקומות עבודה אחרים נפתחים מחדש.

פתרונות Back to Business שמציעה החברה מסייעים לארגונים להבטיח את אמון הלקוחות כשהעסקים נפתחים מחדש. פתרונות אלה כוללים את Frontline Connect, שמאפשר לעובדים לשתף תובנות של לקוחות לגבי מה עובד ומה צריך לשפר עם פתיחת עסקים מחדש; Customer Confidence Pulse, שמסייע לארגונים להבין את הצרכים וההעדפות של הלקוחות שלהם ו־Digital Open Door, שמאפשרת ללקוחות לשתף משוב באינטרנט ובנייד.

"בעודנו ממשיכים במאבק נגד הקורונה, ממשלות ומנהלים עסקיים מנסים להבין שני דברים: כיצד לשמור על האנשים שלהם בטוחים ובריאים ואיזה מידע הם צריכים לבחון כדי להחליט אם ומתי לפתוח את מקומות העבודה והעסקים שלהם", אומר ריאן סמית', מנכ"ל קוואלטריקס, "הבעיה היא שכולם הסתמכו על אותם נתונים תפעוליים - שיעור נדבקים, אחוזי אשפוז, בדיקות פר נפש - כדי לקבל את ההחלטות שלהם, אך אין להם נתוני חוויה שיוכלו לספר להם איך אנשים מרגישים. 

"אם חברות יפתחו שוב את משרדיהן, האם מישהו יחזור לעבוד? אם עסקים יפתחו שוב את דלתותיהם, האם הלקוחות ירגישו נוח להגיע? הפתרונות החדשים הללו עוזרים לארגונים לדעת מה אנשים צריכים כדי להרגיש בטוחים לחזור לעבודה, לקניות, לאכול בחוץ וכדומה. זה לא מספיק לפתוח מחדש. עלינו לעשות זאת בדרך הנכונה, ומשמעות הדבר היא להבין כיצד אנשים מרגישים ומה אנו יכולים לעשות כדי להעניק להם את הביטחון שאנחנו יכולים לפתוח מחדש ועדיין לשמור על בריאות ובטיחות".