חדשות מהשטח: בחטיבת המחקר באמ"ן נפתח בחודשים האחרונים דסק חדשות מודיעיניות, המכונה ONET, ומטרתו היא להנגיש ידיעות מודיעיניות עבור מפקד הפלוגה והמג"ד (מפקד גדוד) הנמצאים עם כוחותיהם בשטח. עד כה באגף המודיעין התנהלה פלטפורמה דומה, שכונתה inet, ונעשה בה שימוש באגף עצמו. את האתר החדש מפעילים 15 אנשים, קצינים, חיילים ואזרחים עובדי צה"ל.

רס"ן ר', מפקדת מרכז המודיעין בדסק החדש שהוקם, מסבירה בשיחה עם "מעריב": "המחשבה מאחורי הקמת הדסק היא ייצור תשתית ידע עבור המפקדים בדרגי השטח. מדובר למעשה באתר אינטרנט מודיעיני, שמתעדכן כל הזמן, עם דברים שקורים באותו הרגע לצד חומרים מודיעיניים המשמשים ללמידה. החומר שמתפרסם באתר מסווג כחומר סודי, אולם למתבונן מהצד האתר נראה כמו כל אתר חדשותי רגיל".

באמ"ן מאמינים כי באמצעות דסק החדשות החדש, אפשר יהיה "לפתוח יותר שערים של מידע עבור דרג השטח, שזוכה לקבל את המידעים השונים באמצעות פלטפורמה זמינה, נגישה וקריאה. האתר כולל הזנת ידיעות חדשותיות, תמונות, נתונים, פרשנויות וסרטוני וידיאו רלוונטיים".
אחד מ־15 האנשים שעובדים באתר החדש הוא י', אזרח עובד צה"ל, ראש דסק ועיתונאי בעברו. 

י' התגייס בשנית לצה"ל וכעת הוא תורם מניסיונו לפורטל המודיעיני החדש: "אנחנו עוקבים אחר הכניסות לאתר ורואים עלייה של 150% בצפייה באייטמים השונים, בהשוואה לחודש הקודם. יש עלייה עקבית מהרגע שנפתח האתר". י' מדגיש כי בין היתר אפשר למצוא באתר החדש גם תוכני לימוד על האויב. "יש גם ערוצים המחולקים לפי גזרות הפעולה השונות. אפשר למצוא כתבות ארכיון, אבל גם פרשנויות וידיעות שונות, שאותן ניתן לפרסם על פי רמת הסיווג".