"אישה רעה וחולת נפש": הקלטות חדשות של שיחות בין שתי עובדות לשעבר במעון ראש הממשלה, אירדה שטוטמן וסילבי גנסיה, שפורסמו היום (ראשון) במהדורה המרכשית של חדשות 13, חושפות חלק נוסף ביחס הבעייתי לכאורה להן זכו מרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו וכן מבנה יאיר. בהקלטות נשמעות העובדות מתלוננות על אירועים חריגים בשגרת העבודה, תוך שהן מכנות את בני משפחת נתניהו בכינויים קשים. 

אירדה: את הבגדים של אבנר שמת בארון?

סילבי: לא. היא מחכה לך.

אירדה: שרמוטה.

סילבי: ממש.

אירדה: באמת שרמוטה.

סילבי: היא מחכה לך.

אירדה: זה לא נורמלי. זה לא נורמלי. את גם יכולה לעשות את זה.

סילבי: היא מאוד עצבנית, היא פשוט רעה, אישה רעה. היא חולת נפש.

אירדה: בטח היא אוכלת אותך שמה.

סילבי: כל יום היא באה בקריזה. היא אומרת לי "אל תעני לי. ככה אני מחליטה. זה הבית שלי". היא חולת נפש ממש, לאשפוז דחוף.

אירדה, שבזמן ההקלטות עבדה במקום בערך שנתיים, סיפרה לחברתה סילבה במהלך השיחה כי גרמה בטעות לנזק לשתיים מחולצותיו של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, מה שמוביל לשיחה על התנהגותו של הבן, יחסו לעובדים, והתנהלותו הכללית במעון. בחלק מסוים בשיחה, מזהירה אירדה את סילבי על מעשה שביצע לטענתה יאיר. 

סילבי: לפני שבוע עשיתי כביסה ליאיר והרסתי לו שתי חולצות, כי הצבע ירד מחולצה אחת שלא שמתי לב.

אירדה: אני עשיתי ככה עם חולצות של ביבי - זרקתי לזבל. מה את טיפשה? את שמת את החולצה בארון ואמרת לשרה?

סילבי: לא. הבאתי את זה ליאיר, הוא הביא את זה לאמא שלו. את מבינה?

אירדה: היית צריכה לזרוק אותן וככה לא ראית ואת לא יודעת שום דבר, כי אחר כך הבן יכול להגיד.

סילבי: איזה טעות, איזה טעות עשיתי.

אירדה: הוא לא בודק כמה חולצות יש לו. אבל אני לא מבינה למה הוא הלך לאמא שלו.

סילבי: גם אני הייתי בהלם שהוא סיפר לאמא שלו.

אירדה: אבל הבן גם זבל. למה הוא הלך אליה, את רואה? את אמרת שאת אוהבת אותו ואני אמרתי לך שהוא לא ככה. אמרתי לך מההתחלה שתיזהרי. הוא היה שם גרביים במקרר ואני הייתי מקבלת על הראש. היא הייתה פותחת את המקרר והייתה רואה גרביים. הוא דפוק. היא אמרה אני שמתי בכוונה וזה היה גרביים שלו. בגלל זה אמרתי לך - תיזהרי.

ההקלטות האמורות, בהן מדברות העובדות על הלחצים שהן חוות כחלק משגרת היום יום בעבודתן, כללו בין היתר הקלטות שמעלות טענות קשות בנוגע ללחצים שהופעלו עליהן כדי שיעידו לטובת שרה נתניהו. תכני שיחות אלו יעברו בימים הקרובים לטיפול משטרתי. כמו כן, בכירים נוספים שעובדים במעון צפויים להיחקר תחת אזהרה.

הפרקליט של משפחת נתניהו הדף את ההאשמות ואת הטענות שעולות מהשיחות ואמר: "מדובר בשקר וכזב. מחר תוגש תביעה נוספת נגד העובדת לשעבר סילבי. הקמפיין המתוזמן, הקלטות הסתר הערוכות שהוקלטו במשך חודשים, וגם המיומנות בה היא מדובבת ומתעדת את עובדות המעון כדי שיכפישו את שרה נתניהו, מוכיחים שמדובר בעובדת שהושתלה במעון כדי לפגוע בראש הממשלה ומשפחתו. ככל שהשפלה שלה נחשפת, כך מתברר שנתניהו היא הקורבן האמיתי".