בן 40 נהרג הלילה (בין ראשון לשני) בשריפה שפרצה בבניין מגורים, המשמש כהוסטל, בעל שתי קומות ברחוב הר מוריה ברחובות. הצוותים הרפואיים של מד"א דיווחו כי הם הצליחו לחלץ את הגבר מהקומה הראשונה בבניין, בה פרצה השריפה, כאשר כוויות נרחבות בכל גופו, ולא בדיקות רפואיות ראשוניות, הם נאלצו לקבוע את מותו.

בנוסף נמסר כי 19 הדיירים הנוספים המתגוררים בהוסטל, בגילאי 30 עד 60, פונו לבתי החולים קפלן ואסף הרופא במצב קל, לאחר שנפגעו משאיפת עשן.

מתחנה איזורית רחובות נמסר כי ממלא מקום מפקד התחנה, ליאור שרעבי, הגיע גם הוא למקום האירוע, כמו גם מפקד המחוז, סגנו וקצין אגף המבצעים במחוז מרכז. בנוסף, נפתחה חקירה לפרוץ השריפה.

פאראמדיקית מד"א נועם לובטון וחובש מד"א שמעון פרש סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו עשן יוצא מהקומה הראשונה במבנה, הכבאים חילצו אלינו את 22 הדיירים שהיו בפנים, הם היו בהכרה מלאה וסבלו משאיפת עשן. בסריקות אותר גבר כבן 40 עם כוויות , הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו , בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. הענקנו טיפול רפואי לדיירים ששאפו עשן ופינינו אותם להמשך בדיקות בבתי החולים כשמצבם קל".