בני משפחתו של יהלי בן ה־5 וחצי, הסובל משיתוק מוחין ומכאבים עזים בגפיים, פונה בימים אלו לציבור הרחב בבקשת עזרה ומימון של ניתוח בבית חולים בארה"ב, שיאפשר לו ללכת לבדו, ללא הליכון וללא כיסא הגלגלים הקריטי. זאת, באמצעות הפלטפורמה למימון המונים JGive.

יהלי יצא לאוויר העולם בלידה מוקדמת, בשבוע 29 להריונה של אמו, והיה נתון בסכנת מוות במשך שלושת החודשים הראשונים לחייו – אך ניצל. עם זה, מרגע לידתו הוא נמצא במעקבים רבים ועובר טיפולים מורכבים וקשים. כיום הוא מרותק לכיסא גלגלים ונעזר בהליכון למרחקים קצרים, אך עם הזמן מצבו מחמיר. 

לאחר מחקרים ובירורים רבים גילו הוריו של יהלי שיש ניתוח נדיר בשם SDR, שיוכל כנראה לאפשר לבנם ללכת לבדו - ללא הליכון וללא כיסא גלגלים. הניתוח מתבצע בבית חולים בסנט לואיס בארה"ב, והוא מורכב, אך בעל אחוזי הצלחה גבוהים. עלותו גבוהה מאוד - כ־700 אלף שקלים, הכוללים את הניתוח ואת השיקום הממושך לאחריו, עזרים רפואיים, כרטיסי טיסה והוצאות מחיה. כדי להתקרב להגשמת חלומם, משפחתו של יהלי פונה בימים אלה לציבור הרחב בבקשת עזרה ומימון הניתוח הקריטי.

"ביום שבו בישרו לנו שלבננו יש שיתוק מוחין ושהוא לא יהיה עצמאי כלל, הרגשנו שנפלו עלינו השמיים", מספרת שירלי אביעד, אמו של יהלי, "זו הרגשה שאין לתאר. אך ידענו שנעשה הכל כדי שיהלי לא יהיה תלוי באף גורם ולא יהיה בעתיד נטל על אף אחד, שנעשה הכל כדי להוביל אותו לחיים נורמטיביים עד כמה שאפשר".

עוד היא מוסיפה וקוראת: "יהלי הוא ילד שמח ואופטימי, עם רצון עז ללכת על רגליו ולשחק כמו שאר הילדים. עזרו לנו להקים את יהלי מכיסא הגלגלים ולאפשר לו ללכת. תעזרו לבננו היקר ללכת ולהיות ככל הילדים. רק יחד נוכל לעזור לו ללכת על רגליו, בלעדיכם זה לא יקרה".
לתרומה מוכרת במס דרך פלטפורמת JGive.

לתרומה לחצו כאן