פפסי לימון

פפסי לימון. צילום יחצ
פפסי לימון. צילום יחצ

בפפסי מקס משיקים טעם חדש, ליים, שעשה עלייה באחרונה. כמובן שטעמנו, כי אנחנו אוהבים ליים, אף שהשילוב של קולה וליים לא תמיד עובד (אצל המתחרים הטעם פחות מוצלח בעינינו). אבל הספקות התבדו די מהר: הליים מצליח לתת טוויסט מעניין, רענן, מבלי להשתלט על הטעם. אהבנו.

מחיר: 5.70־6.50 שקלים ל־1.5 ליטר

Barista Creations for Ice

Barista Creations for Ice. צילום יח
Barista Creations for Ice. צילום יח

עונת הקפה הקר כבר פה, ונספרסו הם הראשונים להשיק את Barista Creations for Ice – סדרת תערובות המתאימות להכנת קפה קר, הכוללת ארבע תערובות חדשות שנוצרו בהשראת מיטב הבריסטות בעולם. שתיים מהתערובות מיועדות למכונות ה־ORIGINAL, ושתיים עבור מכונות ה־VERTUO החדשה יותר.

ניסינו את תערובת הפרדו דליקטו, תערובת קלילה מאוד שמשתלבת מצוין עם החלב הקר. לתערובת יש טעם פירותי קל והיא מתאימה למי שאוהב את הקפה לא דומיננטי מדי. תערובת הפרדו אינטנסו הייתה טובה יותר בעינינו, כי יש לה טעמי קפה דומיננטיים יותר וארומה נפלאה.

מחיר: 25.50־27.50 שקלים לשרוול

פריכיות פתית מצופות שוקולד חלב ושבבי קרמל מלוח

פריכיות פתית מצופות שוקולד חלב ושבבי קרמל מלוח. צילום יח
פריכיות פתית מצופות שוקולד חלב ושבבי קרמל מלוח. צילום יח

במותג פתית החליטו להתרענן עם סדרת פריכיות אישיות בשני טעמים: בציפוי שוקולד חלב מעולה ובציפוי שוקולד חלב מעולה עם שבבי קרמל מלוח. המותג נכנס לקטגוריה קיימת, ובכל זאת הפריכיות החדשות מוצלחות, קרנצ'יות ויוצרות משחק טעמים כיפי. אהבנו במיוחד את הגרסה שמשלבת קרמל מלוח, היא ממש טעימה, ולא מכילה המון קלוריות (כ־100 קלוריות). אחלה קינוח או נשנוש לחטוף על הדרך, במיוחד כשכל החטיפים המתוקים שעל המדפים עתירי קלוריות וסוכר. הפריכיות מגיעות באריזות אישיות, שתיים בכל אריזה, שנוחות לנשיאה.

מחיר: 3.33־5.90 שקלים

סוגי המיונז החדשים של הלמנס

מיונז SPICEY ו-GARLIC של הלמנס. צילום יח
מיונז SPICEY ו-GARLIC של הלמנס. צילום יח

המיונז של הלמנס מבית יוניליוור מקבל שני טעמים חדשים: מיונז Spicy עם פלפל צ’ילי חריף ומיונז Garlic, המתאימים לתיבול כריכים וסלטים. הספייסי אכן חרפרף עם תיבול מעודן ויכול ללכת נהדר עם כריך פסטרמה או כמטבל לצד משהו מטוגן. הגרליק (שום) גם מוצלח, לא משאיר טעם לוואי בפה ומשתלב נהדר בכריכים חמים וקרים. סדרה מוצלחת.

מחיר: 8.90־13.90 שקלים

Aloe Chok Chok – ג'ל אלוורה

Aloe Chok Chok – ג'ל אלוורה. צילום: חן ברקוביץ'
Aloe Chok Chok – ג'ל אלוורה. צילום: חן ברקוביץ'

עוד מוצר של מותג הקוסמטיקה הקוריאני TonyMoly עולה על המדפים בארץ: Aloe Chok Chok – ג'ל אלוורה, בעל תרכובת המכילה 99% מיצוי עלים של צמח האלוורה, שמתאים להרגעת העור בשל גירויים, עקיצות, או לאחר חשיפה ממושכת לשמש. הג'ל רענן, אינו דביק ומכסה את העור בשכבת הגנה דקיקה. הוא עוזר גם במקרים של אדמומיות, ומתאים מאוד לעור רגיש. הג'ל אינו מכיל אלכוהול, שזה פלוס גדול.

מחיר: 49.90 שקלים

המוצרים החדשים של YOLO

כיסוי לנייד עמיד למים YOLO. צילום סטודיו
כיסוי לנייד עמיד למים YOLO. צילום סטודיו

המותג YOLO דואג לקיץ צבעוני במיוחד עם השקה של קולקציה לים ולבריכה. בין המוצרים: משקפות שחייה לילדים בצורות שונות, כדורים שקופים מתנפחים במילויים צבעוניים, כיסויים צבעוניים לנייד עמידים למים ומאווררי קיץ: כולם מתאפיינים בצבעוניות ובהומור, והמחירים לא בשמיים. אהבנו מאוד את כיסויי הטלפון - גם פרקטיים וגם יפים.

מחיר: 25־49 שקלים

כפכף נוחות - רשת הלב הכחול

כפכף נוחות רשת הלב הכחול. צילום: עמנואל רבני
כפכף נוחות רשת הלב הכחול. צילום: עמנואל רבני

ברשת הלב הכחול משיקים כפכפים קיציים המשלבים קשירות ופונפונים, ומעוצבים לפי המבנה האנטומי של כף הרגל, כדי להעניק יציבה נכונה ונוחות. הכפכפים אינם עשויים עור, כך שהם מתאימים גם לטבעוניים, ומשלבים נוחות ואופנתיות.

הישראליות מכורות לכפכפים, שלמרות הנוחות שלהם מזיקים לעתים לגב ולרגליים. לא אלה: הכפכפים של הלב הכחול מאפשרים להמשיך בהתמכרות מבלי לגרום נזק, ומבלי להתפשר על המראה. חבל שהרצועות מעט עבות. צריך להתרגל לזה.

מחיר: 99־149 שקלים

קולקציית פיג'מות הקיץ החדשות של Bamboo&co

קולקציית הקיץ של Bamboo&co. צילום יח
קולקציית הקיץ של Bamboo&co. צילום יח

במותג הטקסטיל Bamboo&Co מציגים פיג'מות מבד במבוק אורגני גמיש, מאוד דק ונעים, כזה שלא נדבק לגוף גם בימים החמים. הבד עשוי מ־100% במבוק, הוא היפואלרגני ואנטי־בקטריאלי. למותג יש פיג'מות המשלבות מכנסיים ארוכים או פיג'מות עם מכנסיים קצרים במגוון צבעים קלאסיים. אלה פיג'מות סופר נוחות, מתאימות מאוד לאקלים בארץ ונראות נהדר על הגוף, למרות הגזרה החופשית שלהן. בכיף אפשר לרדת איתן מהבית, אפילו לשיעורי ספורט.

מחיר: 49־99 שקלים