"אין כלום": מחאת האומנים צוברת תאוצה בשבועות האחרונים, זאת בשל העובדה שרבים מהעוסקים בתחום התרבות טרם שבו לעבודה בשל מגבלות משרד הבריאות המנחות על ההתמודדות עם נגיף הקורונה. מי שהתייחסה לתופעה ביתר שאת בתוכניתו של דידי הררי ב-103FM היום (שלישי), היא הזמרת שירי מימון, שהודתה: "ימים לא פשוטים", והוסיפה: "חייבת להגיע בשורה, אי אפשר להמשיך ככה. בלי תרבות ובלי מוזיקה - אין חתונות, אין רדיו, אין כלום".

בהמשך השיחה, סיפרה מימון למנחה על האלבום הדיגיטלי החדש שלה "נשימה", שבנוי מסינגלים: "היה לי את האלבום 'שלג בשרב', ויש שם עוד שירים שקצת נקברו בתוך האלבום. מה שקרה זה שמלא שירים יפים פשוט הלכו לאיבוד, ואמרתי 'אני לא רוצה יותר להוציא אלבומים, אני מוציאה סינגלים'. השירים כבר חיים, אני כבר מופיעה איתם".

הזמרת גם הסבירה על שירה "וויטני": "פגשתי את חנן בן ארי ומאוד רציתי שהוא יכתוב טקסט ללחן הזה של מורן דוד. כל הזמן אמרתי, אני מתגעגעת לפעם, לתמימות של זה. כשפגשתי אותו, אמרתי לו: 'הייתי עומדת מול המראה ועושה פוזה של הופעות - והוא לקח ממני השראה וכתב את השיר הזה על וויטני שגדלתי עליה". 

מימון גם סיפרה על געגועיה הרבים לגיטריסט יונתן פריג' שהלך לעולמו גיל 41 לאחר שלקה בליבו. "נדאג לזה שהוא יישאר, הוא פשוט הלך מהר מדי והבור גדול מדי, אבל אנחנו חייבים להשאיר אותו פה, אז עובדים על זה", אמרה.