ציון שושני, אביו של דין שושני ז"ל שנספה בתחילת ינואר באסון ההצפה במעלית בשכונת התקווה יחד עם בת זוגו סתיו הררי ז"ל, העניק הערב (שלישי) ראיון לערוץ 13, בו חשף כי הוא שוקל לסגור את המסעדה שהייתה שייכת לבנו ומאז מותו הטרגי עברה לבעלותו, בעקבות המשבר הכלכלי שיצרה הסגירה הכפויה בשל התפשטות הקורונה.

"דין עבד במסעדות בתל אביב, ואמרתי לו: "בוא תפתח מסעדה, תודה לאל יש בידינו לפתוח מסעדה. אני זוכר את היום שאנחנו יושבים שלושתנו בסלון אצלי בבית ומתכננים להרים את העסק וחולמים חלומות. כמו שנאמר, 'אתה חולם והוא צוחק'", סיפר שושני.

"אלה שתי סטירות אדירות - האחת בדמות השף, הבן שלי, שנעלם, והקורונה שפגעה. אנחנו מסעדה שרק התחילה את דרכה והתפרקנו. אני ממשיך להפסיד, אבל זה של הבן שלי. כשישבנו בבית וחשבנו על סגירה זה היה פשוט מוות נוסף. זה סוף עידן", הוסיף.

כזכור, דין שושני וסתיו הררי, בני זוג בני 25, היו ההרוגים באסון המעלית שהתרחש בתחילת ינואר בשכונת התקווה בתל אביב. בני הזוג תפעלו יחד מזנון בתל אביב בשם מנצ'וק, שעל דלתו הותקן באותו בוקר שלט ובו כתבו העובדים: "אוהבים אתכם דין וסתיו, נתגעגע לנצח".

אביו של דין שושני, ציון, ספד אז לבנו: "זה קשה מאוד. דין היה ילד מקסים, נהדר ונבון. הוא היה בן יחיד שלי. אבות לא קוברים בנים. קיבלנו אותו ל-26 שנה ועכשיו החזרנו אותו. שבר ענן כזה קורה פעם ב-50 שנה. זה קשה מאוד".