חן לנגר, שנפצע באירוע הירי במועדון הברנוער בתל אביב באוגוסט 2009, נמצא היום (שלישי) מת בביתו. כזכור, לנגר נותר נכה בעקבות האירוע, לאחר שנפגע מכדור ברגלו. 

האגודה למען הלהט״ב פרסמה הספד בעקבות הפרסומים, בו נכתב כי היא "כואבת את לכתו של חן לנגר ז״ל ומשתתפת בצערה העמוק של המשפחה. חן, שהיה מדריך בברנוער, נמנה על פצועי פיגוע הירי ופשע השנאה במועדון הברנוער בשנת 2009. הוא נשא על גופו את כדור האקדח של המרצח עד יומו האחרון".

עוד צוין כי "לאורך השנים הקפיד חן להישאר פעיל מרכזי ובולט בקהילה הגאה, כיהן כחבר הוועד המנהל של האגודה וכדובר האגודה, התנדב בשורה ארוכה של ארגונים ופעילויות והשמיע את קולם של נפגעי הברנוער וזעקתם המתמשכת לצדק וגילוי מבצע הפשע הנורא. פועלו ומחויבותו העמוקה לזכויות הקהילה הגאה מהווים השראה עבור כולנו".

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, אמר לאחר היוודע דבר מותו של לנגר: "מותו של חן לנגר הוא טרגדיה כפולה קשה ביותר. חן היה סמל להתנדבות ונתינה עבור הקהילה הגאה כולה ושילם מחיר כבד על ההומופוביה הרצחנית בפציעתו בפשע השנאה בבר נוער. נמשיך לצעוד בדרכו של חן לנגר. אני משתתף בצערה העמוק של משפחתו של חן. יהי זכרו ברוך".

כזכור, הרצח בברנוער היה אירוע ירי שהתרחש במוצאי שבת, 1 באוגוסט 2009, בבית אגודת הלהט"ב בתל אביב, בעת פעילות המועדון. בפיגוע שביצע אלמוני נרצחו שניים - ניר כץ, מדריך בברנוער בן 26, וליז טרובישי בת ה־16, ונפצעו 11. לאחר ארבע שנים הוגש כתב אישום נגד חשוד בביצוע הרצח, שבוטל לאחר שהתגלה שהחשוד הופלל לשווא על ידי עד המדינה.