קרן פרס בראשית הכריזה על הארגונים והעמותות שזכו בתחרות הבינלאומית Speak out for Israel, על שם חתן הפרס ל־2019 רוברט קראפט.

המענקים יחולקו לארגונים הפועלים למאבק באנטישמיות ובניסיונות הדה־לגיטימציה לישראל בדרכים חדשניות וייחודיות; ולארגונים שמעודדים ערכי סובלנות, דמוקרטיה, תרבות, מדע וחדשנות ישראלית בפורמטים שמתאימים למציאות הנוכחית תחת מגיפת הקורונה.

בתחרות זכו 26 ארגונים ועמותות שפועלים לשיפור תדמיתה של ישראל מסביב לעולם. בין הזוכים Vibe Israel, עבור התוכנית Unboxing Israel, ארגז כלים דיגיטלי וחינמי, שמטרתו הענקת כלים שיסייעו לארגונים לספר את הסיפור של ישראל באופן אטרקטיבי, רלוונטי ואותנטי לצעירים מרחבי העולם.

ג'ואנה לנדאו, מנכ"לית Vibe Israel, אמרה ל"מעריב" כי "כארגון שמתמחה בלספר את הסיפור הישראלי באופן מעורר השראה לדור הבא, אנחנו גאים לקבל את המענק במסגרת פרס בראשית היוקרתי. אנו מעריכים את התמיכה וההכרה בחשיבות התאמת התכנים בבסיס הסיפור של ישראל למאה ה־21, ומאמינים שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים להנגיש את ישראל לעולם באמצעים דיגיטליים בעשייה היומיומית שלנו".

גם ארגון Stand with us זכה בפרס. מיקל דיקסון  מנכ"ל הארגון, מסר: "כבוד גדול להיבחר על ידי קרן פרס בראשית כאחד הארגונים הזוכים במסגרת תחרות המענקים Speak Out for Israel, יוזמה עולמית בשם חתן הפרס לשנת 2019 רוברט קראפט, למאבק באנטישמיות ובמאמצי הדה לגיטימציה למדינת ישראל, ששניהם עלו, באופן מדאיג, במהלך מגיפת הקורונה. אנו גאים בכך שתכנית ה-StandWithUs Fellowship
זוכה להכרה בכך שהיא מעצימה צעירים ישראלים מרקעים מגוונים, להיות הדור הבא של מנהיגי ושגרירי ישראל המהווים את חוד החנית של ההסברה הישראלית".

זוכים נוספים היו תגלית, Start-Up Nation Central, מרכז פרס לשלום וחדשנות, לוחמים ללא גבולות, האגודה למען הלהט"ב וישראליז.