גל האלימות נמשך: צעיר בן 24 נורה למוות הלילה (בין רביעי לחמישי) בכפר ג'ת שבאזור משולש. הצעיר נפצע באורח קשה והובא למרפאה ביישוב הסמוך באקה אל גרבייה לצורך קבלת טיפול רפואי. צוותים רפואיים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי מציל חיים, לאחריו פינו אותו כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים הלל יפה בחדרה. 

המשטרה עצרה תושב ג'ת בחשד למעורבות באירוע, כשברשותו בקבוק תבערה. המשטרה עצרה את החשוד -תושב הכפר בשנות העשרים לחייו,  בחשד למעורבות באירוע, תוך בחינת החשד כי יחד עם הקורבן השליכו מספר רגעים קודם לכן,  בקבוק תבערה נוסף ובצעו ירי לעבר בית סמוך בכפר.

במרכז הרפואי ניסו להחיות את הצעיר, אך הנסיונות לא צלחו והם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ונבדק חשד האם מדובר בתקרית בעלת רקע פלילי. 

זהו מקרה המוות השני באזור המשולש ביממה האחרונה, כאשר אתמול בשעות הלילה נדקר למוות מוחמד ראאד, צעיר בן 22, בבאקה אל גרבייה. גם במקרה זה פונה הפצוע לבית החולים בחדרה, כשמצבו הוגדר קשה, והצוות הרפואי במקום קבע את מותו לאחר זמן קצר. כוחות משטרה שהגיעו לזירת פתחו בחקירה והחלו באיסוף ממצאים מהזירה. 

כמו כן, מוקדם יותר אתמול נורה למוות גם אדהם נאטור בן ה-21, תושב כפר יאסיף, שפונה לבית החולים גליל בנהריה כשמצבו הוגדר אנוש. לאחר מאמצי החייאה של הצוות הרפואי, נקבע מותו במרכז הרפואי. גם כאן המשטרה החלה בביצוע סריקות לאיתור החשודים ופתחו בחקירת האירוע. 

בתוך כך, שלשום נורה ונהרג פאריד חאלף, צעיר בן 20 מיפו, כאשר קטין בן 13 שהלך סמוך אליו נפצע באורח אנוש בראשו ופונה לבית החולים וולפסון בחולון, שם נאבקים על חייו. הירי בוצע ברחוב רובינשטיין בעיר, סמוך לפרדס אבו סייף. על פי עדויות, במהלך האירוע צעדו השניים ברחוב, כשלפתע נפתח לעברם ירי מטווח קצר, ככל הנראה על ידי שני מתנקשים שרכבו על אופנוע ונמלטו מהמקום.

כוחות משטרה גדולים בפיקודו של מפקד תחנת יפו סנ"צ איציק כהן, הגיעו למקום, סגרו את הזירה ופתחו באיסוף ממצאים בניסיון להתחקות אחר חשודים או מעורבים. נכון לרגע זה, כל כיווני החקירה האפשריים נבדקים, כאשר מסתמן שהרקע לאירוע הוא פלילי.