700 עובדי שינדלר מעליות עזבו את ההסתדרות הכללית ובחרו להתאגד בהסתדרות הלאומית. חברת "שינדלר נחושתן מעליות" המעסיקה 700 עובדים, הוקמה ב-1929 תחת השם "נחושתן". החברה מייצרת, מתחזקת ומחדשת מעליות לבתים משותפים, בניינים  ולמוסדות ציבור. בשנת 1996 נרכשה "נחושתן" על ידי חברת שינדלר השוויצרית, יצרנית המעליות והדרגנועים המובילה באירופה והשנייה בגודלה בעולם. 

כאמור, במשך שנים היו עובדי החברה מאוגדים בהסתדרות הכללית אך החליטו לעזוב ולהצטרף להסתדרות הלאומית. בכך, מצטרפת החברה ל"טיסנקרופ מעליות" ו"אלקטרה מעליות" שעובדיהן כבר מיוצגים בהסתדרות הלאומית. 

איתמר שרוני, סמנכ״ל אגף הגיוס בהסתדרות הלאומית אמר: "אני מברך את עובדי "שינדלר נחושתן מעליות" ומודה להם על בחירתם להיות חברים בהסתדרות הלאומית. אנו, בהסתדרות הלאומית מתחייבים להעניק להם חוויה מתקנת של ארגון עובדים אמיתי, ארגון עובדים שרואה אותם ועובד למענם".

מחברי ועד הפעולה נמסר כי "יחלנו לשינוי הזה. שנים שאנחנו מרגישים לבד במערכה, לא מיוצגים ולא מקבלים גב של ארגון עובדים כמו שצריך להיות. העובדים לא מבינים בכלל על מה שילמו כל חודש דמי חבר להסתדרות הכללית ומרגישים שהיא מייצגת יותר את ההנהלה במקום את העובדים".