בחברת התעופה ישראייר, יוצאים בהנחת עבודה שפתיחת השמיים תהיה כבר מה-1 באוגוסט והחברה נערכת להוצאת טיסות וחבילות נופש ליוון ולקפריסין.

בישראייר מעריכים שאלפי ישראלים יצאו לנפוש במהלך חודש אוגוסט ומציעים כעת חבילות, עם אפשרות לביטול החופשה בתוספת של דולר אחד ליום, עד שבעה ימים לפני מועד הטיסה.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, גיל סתיו, ציין כי משיחות עם נציגים דיפלומטיים מסתמן בסבירות גבוהה שגם מונטנגרו תיפתח החל מה-1 באוגוסט לרשימת היעדים ללא צורך ב-14 ימי בידוד בחזור.

קורונה בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)
קורונה בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)

סתיו ציין עוד, כי במהלך ביקורם השבוע בארץ של ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיטסופטקיס ובכירים נוספים ממשרד התיירות באתונה, הוכרז שהחל מה-1 באוגוסט ייפתחו השמיים ליוון ולקפריסין לישראלים לצאת לחופשה ללא צורך בבידוד ובבדיקות קורונה. 

"אנו שמחים שנקבע תאריך יעד לפתיחת השמים, גם אם חלקית, נערכנו בשלב זה עם שבע טיסות שייצאו ב- 1.8 בבוקר ליעדים שונים ביוון ובקפריסין ואנחנו מעריכים שעשרות אלפי ישראלים יצאו יעדים אלו במהלך חודש אוגוסט הקרוב", אמר עוד סתיו.

קורונה בנתב''ג (למצולמים אין קשר לכתבה) (צילום: אבשלום ששוני)
קורונה בנתב''ג (למצולמים אין קשר לכתבה) (צילום: אבשלום ששוני)

ישראייר מציעה למזמינים באתר חבילות של שלושה לילות במהלך כל חודש אוגוסט במחיר של 333 דולר, חבילות של ארבעה לילות במחיר של 444 דולר וחבילות של חמישה לילות במחיר של 555 דולר. סתיו מסר עוד, כי טיסה בלבד תעלה 199 דולר לאדם.

בתוך כך, החברה ממשיכה לבצע במהלך חודש יוני 27 טיסות חילוץ מיוחדות למגוון יעדים באירופה, בהם מוסקבה, ברלין, אודסה, קייב, טיביליסי, לרנקה, אודסה, קייב, קישינב ופרנקפורט.