שני בני זוג, ידוענים ללא ילדים המבקשים להתגרש, עמדו לפני טקס הגט בבית הדין הרבני בצפון הארץ, עד שהבעל הודיע כי ייתן גט עד שאשתו תחזיר את התכשיטים שהיא מחזיקה.

עורך דינו של הבעל, שעסקיו חובקי עולם, טען בפני הדיינים כי האישה החזיקה בתכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים, ביניהם שעון זהב שמוערך ביותר מ-250,000 שקל,אשר קיבלה מבעלה עוד לפני החתונה, ולטענתו התחייבה להעביר אותם לבעלה לפני מתן הגט.

עו"ד שרין סולן, שמייצגת את האישה טענה לעומתו כי מדובר בתכשיטים שניתנו במתנה לאישה ואשר על פי הדין הם שייכים לה. עוד טענה האישה כי בעלה מחזיק ברשותו תכשיטים שלה שלקח מביתם לאחר שהיא יצאה מהבית בעקבות אלימות קשה. "השארתי שם תכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים, שהוא נתן אותם לחברה שלו ומכר חלק מהם".

עו''ד שרין סולן (צילום: ללא)
עו''ד שרין סולן (צילום: ללא)

לדברי עו"ד סולן, התכשיטים שהבעל נתן לאשתו במתנה הם שלה ומה שהיא נתנה לו הם שלו. לדבריה אם יש הסכמה לגט צריך לבצע זאת וכל הטענות האחרות יתבררו לאחר מכן.

בני הזוג העלו גם בפני הדיינים טענות על בגידות הדדיות. כאשר לדברי האישה בעלה חי עם אישה אחרת והוא לעומתה טען שיש לה גבר אחר עמו היא מקיימת יחסי אישות. שני הצדדים הכחישו טענות אלה.

בסופו של דבר הומלץ לשקול מינוי חוקר אבל טרם התקבלה החלטה. במקביל הודיעו הרבנים לצדדים שייטב לכולם, אם באמצעות עורכי הדין שלהם, הם יגיעו להסכם תוך 10 ימים כדי להמנע מהחלטה של בית הדין. "מדובר בתכשיטים, לא בשום דבר אחר. אם יש הסכמה להתגרש התכשיט הוא שולי", היה מי שאמר לצדדים בצאתם מהדיון.