"חוויה כמו הישרדות מוציאה הרבה אמוציות": עדי ביטי, הזמרת והמתמודדת הצעירה ביותר בתכנית המוכרת "הישרדות", עלתה היום (שני) לשידור בתכניתם של גיא פלג וגולן יוכפז ב-103FM, סיפרה על השיר החדש שהוציאה אתמול, על המהלכים האחרונים והמותחים בתכנית הריאליטי הפופולרית, וגם על הקשיים במהלך הצילומים. "לכולם יש נקודות שבירה וזה בסדר, הצילומים הוציאו הרבה אמוציות ורגשות, זה מוקצן יותר מבחיים האמתיים", שיתפה ביטי.

 רצינו לדבר איתך פחות על הישרדות ויותר על השיר החדש שלך, אבל בואי קודם כל נוריד מסדר היום את הישרדות. את עדיין במשחק נכון? 
נכון

שרדת את ההדחה?
יש עדיין את עניין הבקתה, אז כל מי שמודח מועבר ישר לשם והופך להיות שומר הבקתה, זה הפורמט העונה.

אפשר מהבקתה לחזור אחר כך לשטח?
בלי לחשוף יותר מידי ספוילרים, לא סתם עושים את המהלך של הבקתה. הודיעו גם בתחילת העונה שלבקתה יש כוח גדול ויש אפשרות להשפיע על המשחק וגם לחזור אליו בנקודת זמן מסוימת.

שמענו את המונולוג שלך, אמרת שהיה קשה, נשמע כאילו לא היה לך פשוט.  
אני לא חושבת שהיה מישהו שהיה לו פשוט בהישרדות. לכולם יש רגעים טובים יותר ופחות, יש נקודות שבירה וזה בסדר ולגיטימי. חוויה כמו הישרדות מוציאה ממך הרבה אמוציות והרבה רגשות, בדרך כלל הכל מאוד מוקצן, הרבה יותר מאשר בחיים האמתיים, אבל זה הגיוני בגלל התנאים, בגלל שאתה רעב ועייף וקר לך ואתה רחוק מהבית. 

אבל בסך הכל את לא מצטערת על החוויה.
לא, להפך. למדתי על עצמי מלא דברים, זו הייתה חוויה משמעותית.

הבולטות התקשורתית הזאת עוזרת לך עם השיר החדש?
השיר יצא רק אתמול בבוקר אז אני עוד לא כל כך יודעת, אבל אני מקווה שכן. קוראים לשיר "לא שלך", עבדתי עליו עם דולי ופן, הקליפ הוא סופר מיוחד בעיני, לא משהו שעשיתי לפני. זה ממש מיני סרט בקונספט חתונה, שזה מבחינתי מאד מיוחד, אני מקווה שתאהבו.