"הסרטון ששינה את חיי": חבורת בנות נוער מהעיר סיאטל בארה"ב, נתקלו במקרה מפחיד במיוחד בעת שצילמו סרטון תמים לרשת החברתית הפופולרית טיקטוק. בסרטון שהועלה לחשבון של אחת הנערות, נראות שתיים מחברותיה כשהן מטפסות על סלעים סמוך לחוף הים, כבשלב מסוים הן מוצאות ביניהם מזוודה שחורה ספוגה במים, מלאה בשקיות שחורות שמדיפות ריח רע. 

בסרטון נראות הנערות כשהן מתבדחות בנוגע לתכולת המזוודה, כאשר אחת מהן צועקת לעבר חברתה ומעודדת אותה לפתוח את התיק, כשהיא מציינת בקולניות את הריח מצחין שנודף ממנו. בהמשך מחטטת אחת מהמעורבות בתכולת המזוודה באמצעות מקל עץ ארוך, כאשר בצילום ניתן לראות בבירור כי מונחות בו מספר פלסטיק שחורות שקשורות היטב.

בתיאור הסרטון, כתבה אחת הנערות: "היום קרה לי מקרה טראומטי במיוחד, ששינה את חיי. מצאנו מזוודה שחורה על הסלעים שליד חוף הים, צחקנו ואמרנו אחת לשנייה שאולי נמצא בתוכה כסף. ברגע שפתחנו את המזוודה - הריח שיצא מתוכה היה נוראי, ובנקודה הזו, הפכנו להיות עצבניות ומפוחדות. התקשרנו למשטרה כי חששנו שמצאנו גופה". 

בהמשך הסרטון נראות הנערות כאשר הן אכן מזעיקות את כוחות המשטרה המקומיים. קול גברי נשמע בתיעוד כשהוא אומר לבנות המפוחדות: "צריך לבדוק האם מדובר בגופה, או סתם באוכל שנרקב בפנים". בשלב מאוחר יותר, ממשלת סיאטל פרסמה הודעה המאשרת כי החשש של הבנות היה מוצדק, וכי המזוודה אכן החילה חלקי גופה אנושית. "הבלשים שלנו חוקרים כעת את תכולת המזוודה, בה נמצאו מספר שקיות פלסטיק המכילות חלקי בני אדם. שקית נוספת המכילה חלקי גופה נצפתה צפה במים. חקירת המקרה החלה, וזהות הגופה טרם הוכרעה", נמסר מהמשטרה.