ח"כ עפר שלח (יש עתיד) התייחס היום (שני) לסערה האחרונה בעקבות פרסום קטע ההתפרצות שלו במהלך ריאיון בערוץ הכנסת: "התנצלתי בפני המראיינים, אבל כשאדם מציג דבר שהוא יודע שהוא לא נכון - זה לא לגיטימי. הייתה התייחסות לעלילה שהופצה בשעתו ע"י אנשים שגנץ שילם להם כסף, וזה הוכח כלא נכון בתוך שבוע" .

המגיש משה גלסנר מערוץ הכנסת, שעמד במרכז הסערה אמר בפתח תכניתו עם אבי בלום: "קיבלתי אינספור בקשות להתראיין, להסביר ולדבר. וזו ההזדמנות להסביר. לפעמים מראיינים מחליטים שקטע לא ישודר למרות שיש בו הרבה עניין ורייטינג. בסוף כאשר יש סיפור כזה, ועופר שלח נכנס דקה אח"כ והתנצל וחזר בו. בסופו של דבר הערוץ הזה הוא ממלכתי, לא מונע משיקולים של רייטינג. החלטנו שנכון לגנוז את הקטע הזה וכך נעשה". 

מוקדם יותר תקף השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם (הליכוד), את הצעת אי האמון בממשלה שהוגשה מטעם האופוזיציה במליאת הכנסת: "אמש ראינו את מופע אימים של עופר שלח. הצדיק ח"כ עופר שלח, שהתרחש תוך מערכת הבחירות הבחור מכנה את המראיינים במהלך שידור כלומניק חתיכת אפס שכמוך. אני משתדל לדייק בכל מה שאני חושב. גם אם אני טועה זה מתוך תם לב. אני לא משקר אף פעם ביודעין. 

דודי אמסלם (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
דודי אמסלם (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)

"מה הוא הטיף כאן ארס ורעל ושקרים. תקשיבו לעצמכם. אתם חיים בעולם דואלי. לכם מותר להגיד הכל. דברים הכי חמורים שקשה לשמוע אותם וכשמשיבים לכם קצת אתם פתאום צדיקים גדולים. מי היה מעז לדבר כך לרינה מצליח או לאמנון אברמוביץ'. ראה שני מראיינים חרדים חשב שאפשר לצ'פח אותם".

עוד הוסיף אמסלם: "מה שיותר חמור זאת ההסתרה. לכן מדובר על ערוץ 13. באמצע מערכת הבחירות יש להם אייטם כזה ומסתירים את זה. הם לאחר מכן עושים לעובדים פוליגרף לדעת מי הדליף. שניים הם מפטרים. ערוץ הכנסת. מה חטאם. הם הדליפו אירוע שהיה צריך להיות בליבת החדשות באותו שבוע. אני כאן רק הצבעתי בשיחה על בני בגין שדברנו חבר שלי כמעט כל החדשות פתחו בזה ואמרו שלושה ימים שאני איימתי עליו. כי זה אמסלם לא סגלוביץ' ולא לפיד".

"עופר שלח כמעט הרביץ להם", אמר אמסלם והוסיף: "זה אחד מההנהגה שלכם. הוא ראה שני מנחים חרדים, והניח שאפשר להכות אותם בלי שום בעיה. הכל בסדר. הכל מותר אצלכם. למה זה קשור? אתם מתמחים בשטיפת מוח. רק אתם. יש לכם צבא שלם- התקשורת. יש בו חיל אויר, חיל הים הכל כדי להוריד את הימין ואת רה"מ מהשלטון. כשבוגי היה שר ביטחון הכל היה בסדר. כשהחליטו לשנות פוזיציה מטעמים פוליטיים מאז הבן אדם מלא כמעט רעל פנימי. רק שומע נתניהו נעלב קשות ומאז הכל אצלו אישית. זה האירוע שלנו פה".

אמסלם סיכם: "כשהיה שר ביטחון לא הבנו למה אז לא דיבר. אתה אמרת שרה"מ קיבל בצע כסף. אתה כאילו יודע משהו שאיש לא יודע. אלה דברי הבל שקר. דברים חמורים שאומר כאילו בטון רגוע. חוצפה ועזות מצח. מנין יש לך עוז להטיל דופי כזה בראש ממשלה".