פרשת "המטפלת המתעללת": הבוקר (שלישי) התקיים דיון בבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד בעניינה של כרמל מעודה, שהואשמה ב-18 אישומים הכוללים עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע ותקיפת קטין או חסר ישע. במהלך הדיון עדכן השופט כי "מאז הדיון האחרון, ניהלו הצדדים משא ומתן ביניהם". זאת, כאשר ידוע כי לאחרונה נעשה גישור על מנת להגיע להסדר טיעון בין הצדדים, מה שזוכה להתנגדות מצד ההורים. 

הדיון מתקיים זמן רב לאחר שלא התקיימו דיונים, אשר נדחו פעם אחר פעם, בין היתר עקב שאלת המיקום שבו תשהה במהלך מעצר הבית. לכל אורך הפרשה מוחים ההורים על התנהלות רשויות האכיפה במהלך החקירה המשטרתית. 

עורך הדין, בועז קניג, המייצג את ההורים תקף אתמול את הפרקליטות ואת העובדה שהדיונים המשפטיים מתמשכים. בהקשר זה יש לציין כי רק היום, כשנה לאחר חשיפת הפרשה, החלו השופטים לדון בפתיחת התיק והקראת ההאשמות. מעודה טרם הגיבה לאישומים. ביקורת רבה הועברה גם על ידי ההורים, שמחו על כך שלמעודה ניתן פטור מהתייצבות בדיון.

לאחרונה הוגש כתב אישום נגד הסייעת של מעודה, לירז נתן, המואשמת בשמונה סעיפי תקיפת קטין של חמישה ילדים שונים, במהלך התקופה בה הועסקה כסייעת בגן בראש העין.