עורכת הדין נורית פיש, מומחית לדיני משפחה, שוחחה היום (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב והתייחסה לסכסוך המתוקשר בין בני הזוג לשעבר ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי: "הם לא היו נשואים כדת משה וישראל, זאת אומרת שלא חל עליהם חוק יחסי ממון, אלא חלה עליהם חזקת השיתוף. על פי חזקה זו,  החוק יוצא מתוך ההנחה שזוג שחולק את חייו במשק בית משותף ויש לו כוונת שיתוף, לגבי נכסים עסקיים צריך להוכיח כוונת שיתוף ספציפית. לפי פרסומים שקראתי, ראידמן הודיעה שהם לא חתמו על הסכם ממון, אך כנראה שיש בכל זאת הסכם". 

לדבריה, "אם במסגרת הסכם הפרידה נחתם הסכם, אז ניקול לא צריכה ללכת לבית משפט, אלא להוצאה לפועל. אסור לשכוח שהדיונים בבית המשפט למשפחה הם דיונים בדלתיים סגורות, כך שאנחנו ניזונים משמועות שמישהו הדליף".

רק אסור לשכוח שיש שם שיש שם שני ילדים בסיפור.
"נכון, אבל לכן אני רק אומר דבר אחד, לתחושתי זה בלונים שכל אחד הפריח על מנת לעורר, להגיד לשני הלו, תזוז".

זה סיפור שיכול להימשך הרבה מאוד זמן או שבסוף סיפורים כאלה גם כשמדובר בכל הרבה כסף מגיעים לאיזשהי פשרה?
"אלף אני לא בטוחה שיש כאן מקום לפשרה כי הפשרה נעשתה לפני חתימת הסכם הפרידה, אם נעשתה פשרה היא נעשתה קודם. לכן אני חושבת שעוד פעם, אם מדובר בהסכם הפרידה והכל אילו, ואם מדובר בהסכם הפרידה שקיבל תוקף של פסק דין, אז ההליכים יכולים להימשך כמה שהם נמשכים. מניחים את הבקשה בלשכה להוצאה לפועל ומתחילים לעבוד, זה לא פוגע ביום יום. זה אולי יפגע בהחלט במערכת היחסים ואולי יפגע בילדים כי הוא יבוא ויגיד 'אין לי כסף לשלם מזונות לילדים כי היא עיקלה לי, עשתה לי' אבל באופן כללי, הליך כזה בהוצאה לפועל יכול לקחת הרבה זמן אבל הוא לא מעסיק את האנשים כל יום כל היום, כמובן אלא בדעתם אבל לא בפועל. אם מדובר בתביעה משפטית, היא יכולה לעלות הרבה מאוד כסף לאגרות, עורכי דין, ואני מניחה שבסופו של דבר מדובר בשני אנשי עסקים ולכן לדעתי השכל הישר ינצח והם יגיעו לפשרה".