Gett Delivery, פלטפורמת המשלוחים החכמה של Gett חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית המסחר המקוון איביי, במטרה לאפשר את שירות המשלוחים המתקדם של Gett Delivery למוכרים הישראלים בה. כאמור, eBay היא זירת המסחר המקוונת המובילה בעולם, המאפשרת סחר מקוון מקומי ובינלאומי, ופועלת לקידום עסקים וצרכנים ישראליים בזירת המסחר הגלובאלית. לחברה עשרות אלפי מוכרים פעילים בישראל ומיליוני קונים ישראלים.  

הפלטפורמה החדשה תאפשר למוכרים הישראלים ב-eBay לשלם עבור המשלוחים ולשלוח את המוצרים באמצעות שליח Gett Delivery שיגיע לאסוף אותם מביתם או מבית העסק ויספק אותם לקונים הישראלים באותו היום בדיוק. ב-Gett ציינו כי "התהליך יחסוך למוכרים זמן יקר, יקל על קליטת המשלוחים ויאפשר תהליך ניטור של הפריטים בכל שלבי ההזמנה ובנוסף יאפשר שירות חסר תקדים של הזמנת מוצר אונליין וקבלתו באותו היום כנהוג במדינות רבות בעולם".

שיתוף הפעולה החדש יאפשר לקונים הישראלים ליהנות ממשלוחים מהיום להיום עד לפתח הבית, בהתאם לאזורי החלוקה של Gett Delivery, ובמקביל לעקוב אונליין אחרי החבילה ולקבל מידע חשוב, כמו פרטי השליח להתקשרות, וכן טווח שעות מדויק שבו השליח עתיד להגיע. כחלק מהשקת הפלטפורמה החדשה, תציע איביי למוכריה שובר הטבה בגובה של כ-30 שקלים לשימוש הראשון בשירות.

עופר אורינגר, מנהל חטיבת לקוחות אסטרטגיים ב-  Gett delivery מסר: "זוהי עוד דוגמה לאופן שבו טכנולוגיה ומצוינות תפעולית מאפשרת לנו לסייע לחברות הגדולות במשק להתמקד במיומנויות הליבה שלהן ולהתאים את עצמן לדרישות השוק המשתנות. המהלך המשותף שלנו ייעל את הליך השילוח עבור המוכרים של eBay ישראל- תוך כדי שהוא מאפשר להם לקצר את זמני השיגור מצד אחד ולהעניק ללקוחות שליטה מלאה על הליך קבלת המשלוח עצמו".  

אנה פלקין מנהלת חטיבת הפיתוח העסקי ב- eBay ישראל מזרח אירופה, רוסיה ואפריקה ציינה עוד כי "שיתוף הפעולה בין שתי החברות הינו עוד צעד של eBay בתוכנית רחבה לתמיכה בעסקים קטנים ובינוניים אותה השקנו עם פרוץ משבר הקורונה. כחלק מהתוכנית יצרנו מעטפת תמיכה לבעלי העסקים והיזמים בתחומים השונים שהקלה משמעותית על האפשרויות לקיים סחר מקוון כאשר האפשרויות הפיזיות הלכו והצטמצמו עד לסגירה מוחלטת". היא הוסיפה: "כענקית בתחום הסחר המקוון ברור לנו שמלבד שורת הטבות כספיות משמעותיות,  יעוץ והדרכה מקצועי להקמת עסק באונליין ושיפור תהליך המכירה, בסופו של דבר ישנו הנדבך הלוגיסטי (שילוח) שהוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח ולכן באמצעות שיתוף פעולה זה, אנו מאפשרים לבעלי העסקים הישראלים למכור לישראלים ולאפשר אספקת המוצרים באותו היום, דבר המאפשר שיפור משמעותי של חווית הקניה".