חבר הכנסת יוראי להב הרצנו (יש עתיד) פנה היום (רביעי) במכתב למנכ"ל הכנסת סמי בקלש, ובו דרש לתלות את דגלי הגאווה והסובלנות באולם המליאה ומעל המשכן. "אמש אירע מקרה מצער במיוחד, בו הנחה סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג לפקחים להוריד את דגל הגאווה שתלתה שגרירות ארצות הברית בעיר לציון חודש הגאווה", כתב, "דגל הגאווה הוא גם דגל הסובלנות, השוויון והצדק. שלושת הערכים האלה שזורים בנימיה של העיר ירושלים. הסרת הדגל הוא מעשה חשוך, נבער ומהווה הסתה לאלימות".

"כידוע לך, חודש יוני בו אנו נמצאים מצוין כחודש הגאווה בישראל וברחבי העולם. ובתוך כך, במסגרת ציון החודש החשוב הנ"ל, יתקיימו ביום רביעי הקרוב ארבעה אירועי גאווה במקביל - בארבע הערים הגדולות בישראל: ירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע. מן הראוי שגם כנסת ישראל היושבת בבירה ירושלים תדגיש את מחויבותה לערכי השוויון והסובלנות. על בירת ישראל להיות מגדלור של ערכים אלה, ועל כנסת ישראל - המתגאה בימים אלה בגיוון שיא במסדרונותיה - להראות דוגמא ומקור השראה לעולם כולו", כתב עוד.

בסיום הפנייה כתב: "אל לנו להיכנע לקיצוניים שמקדמים חושך ואלימות, ולהפקיר בידיהם את המרחב הציבורי. על כן, אני קורא לך להניף בשבוע הקרוב את דגל הגאווה מעל משכן הכנסת, לצד דגל ישראל, ולהציבו בתוך מליאת הכנסת".