"הפיטורים בלתי מתקבלים על הדעת": יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', פרסם היום (חמישי) פוסט בחשבון הטוויטר שלו, בו ביקר בחריפות את ההחלטה לפטר שתי עובדות מערוץ הכנסת, שסירבו לחשוף את זהותו של מי שהדליף את הסרטון בו נראה חה"כ עופר שלח כשהוא מתפרץ על המגישים במהלך ראיון. 

"פיטורי העובדות המסורות רק בשל שסירבו להלשין על מי שהדליף את סרטון ההתפרצות של חה"כ עופר שלח הם בלתי מתקבלים על הדעת. במצב זה, לא אוכל לתת ידי ולהמשיך להתראיין בערוץ. קורא ליתר חבריי בכנסת להצטרף אליי, עד שהנהלת הערוץ תתעשת ותחזור בה", כתב סמוטריץ'.

כזכור, הסרטון האמור התפרסם בתחילת השבוע, והוא מציג את חה"כ שלח במהלך ראיון אצל העיתונאים החרדים משה גלסנר ואבי בלום לפני כחודש, כפי שפורסם לראשונה במעריב. הראיון הגנוז עלה לרשתות החברתיות, ובו נצפה הח"כ זועם לאחר שנשאל: "איך אתה מדבר על ההתנהגות של ביבי, הרי בכחול לבן טוענים שאתה גם לכלכת על גנץ כשהייתם יחד באותה המפלגה".

שלח בתגובה לא שמר על קור רוחו ותקף את השניים: "אני מציע לך מכיוון שאנחנו בהקלטה, לעצור עכשיו את ההקלטה ולמחוק את הדבר מפני שהדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט. יש גבול. הריאיון הזה מבחינתי נגמר". בהמשך קם שלח ממושבו על מנת לצאת מהאולפן והמשיך: "אני לא צריך להכחיש את הדבר הזה. יש לך חוצפה של כלומניק, שיושב פה וחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט. אני גמרתי להתראיין לכם, חתיכת אפס שכמוך".