"פרשה חשובה": עורך הדין עדי כרמלי, המייצג את שני הכדורגלנים שנמצאים כעת בעין הסערה בשל פרשית מין המערבת קטינות, עלה היום (חמישי) לשידור בתכניתם של גיא פלג וניסים משעל ב-103FM, התייחס לאיומים שקיבלו הספורטאים במהלך ימי החקירה ושיבח את הטיפול המשטרתי בנושא. בהמשך שוחחו השדרנים ביניהם והתייחסו להנחתו של פלג עם פרסום הסיפור, כשאמר שהפרשה תסתיים ללא השלכות בשל דלות בראיות. "מדובר בפרשה חשובה, רק הפרקליטות תקבע אם יש כאן היבט פלילי", קבע פלג. 

הפרשה הזאת מסעירה את הכדורגל הישראלי והחברה כולה. בעין הסערה עומדים שני הכדורגלנים ומשפחותיהם. ספר לנו על הסחיטה שהם עברו במהלך ימי החקירה, ואיפה עומדת החקירה כרגע?
"כפי שאנחנו מבינים, החשודים שאני מייצג נחקרו פעם אחת ממש בסמוך לפתיחת החקירה המשטרתית, ומאז לא נקראנו לחקירה נוספת. לפי מה שאנחנו מבינים, כבר באותו ערב הגשנו תלונה שהובילה לחקירה סמויה של כמעט עשרה ימים בנושא הסחיטה, ומאז נחקרו הרבה מעורבים. למיטב הבנתו, יותר מעשרה עדים לא מעורבים שקשורים לתקשורת הם בין המעורבים בפרשה הזו, ושלשום נעצר חשוד בעניין הסחיטה. היום נעצר חשוד נוסף שמובל להארכת מעצר בביהמ"ש השלום בראשון לציון.

היה דיון בבקשה שלנו להסיר את צו איסור הפרסום, לצד הבקשה שלנו להאריך את צו איסור הפרסום, והתוצאה שלו זאת החלטה מאוד מנומקת וארוכה של בית משפט השלום בראשון. כבוד השופטת זהר דיבון, שמורה על הארכת צו איסור הפרסום, עד להחלטה להגיד כתב אישום כן או לא, תוך שהיא מציינת שהראיות  הדלות בתיק והאפשרות הלא סבירה שיוגש כתב אישום עמדו לנגד עיניה והיוו חלק מהשיקולים בפרשה". 

בעניין הסחיטה, מה עבר על המשפחה, ממי הם קיבלו את הפניה, האם הם הקליטו את הפניה הזאת וכמה היא מטופלת לשביעות רצונכם?
"הואיל והעניינים עדיין בחקירה ורק אתמול נעצר מעורב נוסף, ויכול להיות שיעצרו עוד מעורבים לנו אין שום מושג לגביהם, אני אומר שאנחנו מהשנייה הראשונה עירבנו את הפיקוד בימ"ר מרכז. היחס שהתלונה הזו קיבלה הוא יחס מושלם לטעמי, טיפול מקצועי מהרגע הראשון".

מה קרה, הם קיבלו שיחות טלפון אחת?
"הם קיבלו שיחות טלפון בהן הציגו להן מי שהציג את עצמו כבן משפחה של אחד הנערות, אותה נערה שהחקירה שלה התעכבה. היא לא הגיעה לחקירה, כך לפי דיווחים בתקשורת ממנה אני ניזון, ואחר כך היא ביטלה עוד חקירה והיה פער של ארבעה ימים בין הנערה שנחקרה פעם ראשונה לבינה. מי שהציג עצמו כבן משפחה שלה, טוען שהוא זה שגורם לעיכוב שלה בהגעה לחקירה, ומציע שתמורת מאות אלפי שקלים, מה שנקרא הצעה שאי אפשר לסרב לה, כדי שהבנות ילכו ויגידו שהן שיקרו בעניין הגיל וכך תסתיים הפרשה. היו שיחות ארוכות, לא קצרות". 

זה נחקר כמובן על ידי המשטרה.
"כל שביב מידע שיש בתיק הזה נמצא אצל ימ"ר מרכז, וזה מטופל לשיטתנו בצורה הכי מקצועית שאני מכיר, מהרבה חקירות שליוויתי, ואנחנו רואים שיש תוצרים. יש עצור אחד, אתמול היה עצור נוסף, והחקירה נמשכת".

בהמשך שוחחו שני השדרנים על הנחתו של פלג כי הפרשה האמורה תסתיים מפאת חוסר ראיות. העיתונאי הסביר את התבטאויות העבר ואמר כי: "זה היה מבוסס על פרסום של משה נוסבאום בתחילת הפרשה, שטען כי היא תסתיים כי אין ראיות. השאלה היא לאן השיח הציבורי ייקח את זה. לא הייתה כאן מערכת יחסים. אין חולק שיש כאן כוכבי כדורגל עשירים מאוד ומפורסמים בראייה שלי שניצלו את תמימותן של נערות צעירות. הפרקליטות תקבע אם יש היבט פלילי או לא בפרשה החשובה הזו".