רשת באג חשפה היום (חמישי) את דגמי חברת REALME הראשונים שהגיעו לישראל -  הטלפונים  REALME 6 ו-REALME 6 PRO, הכוללים תצוגה חלקה במיוחד בקצב רענון של 90HZ, מצלמה מרובעת  64MP AI,  טעינת מהירה של 30W (טעינה של 100% תוך 60 דקות). כמו כן, ממשק המשתמש שלהם מבוסס על אנדרואיד 10 עם המון תכונות חדשות. לצידם, מגיע לישראל גם סמארטפון הפרימיום של החברה - X3 SUPERZOOM, הסמארטפון הראשון בעולם המשלב מעבד SNAPDRAGON 855 PLUS עם SUPER ZOOM X60. בעזרת טכנולוגיות מיוחדות שפיתחה החברה, המכשיר יכול לצלם תמונות מדויקות בכל תנאי תאורה.

סדרת ה- REALME 6 מגיעה עם מסך בגודל 6.5 אינץ' עם קצב רענון של 90 הרץ וציפוי זכוכית גורילה 3. בלב הסמארטפון - ערכת שבבים Helio G90T עם זיכרון RAM בנפח ארבעה ג'יגה, וסוללה של 4,300 מיליאמפר-שעה. בחברה ציינו עוד כי ניתן לטעון את הסוללה בצורה מהירה - מאפס למאה אחוזים ב-60 דקות, וכן קישוריות NFC. בגב הסמארטפון ישנו מערך צילום מרובע הכולל חיישן ראשי של 64 מגה פיקסל, עם זווית רחבה של 119 מעלות, עדשות מאקרו ועדשה עבור צילומי עומק וחיישן מונוכרומטי. 

דגם ה-Pro מציע מפרט משופר הכולל מסך בגודל 6.6 אינץ' עם קצב רענון של 90 הרץ וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב הסמארטפון ישנה ערכת השבבים סנאפדרגון 720G, כאשר מדובר בסמארטפון הראשון שמגיע עם ערכת שבבים זו. כמו כן, המכשיר מצויד בזיכרון RAM בנפח שמונה ג'יגה ובסוללה בקיבולת זהה לדגם הרגיל, שיכולה להיטען בצורה מלאה גם היא בתוך שעה. מערך הצילום במכשיר כולל חיישן ראשי של 64 מגה פיקסל עם עדשה רחבה, חיישן 12 מגה פיקסל (המיועד לזום אופטי של פי שניים), חיישן 8 מגה פיקסל עם זווית רחבה, וחיישן 2 מגה - פיקסל עבור צילומי מאקרו. 

מכשיר הדגל של החברה - ה-REALME X3 SUPERZOOM, מציע חומרה שלא נופלת ממכשירי הדגל של מרבית היצרניות בשוק, כאשר הוא כולל מסך בגודל 6.6 אינץ' ברזולוציית FullHD+, ציפוי זכוכית גורילה 5 וקצב רענון מסך של 120 הרץ. בסמארטפון משולבת ערכת השבבים סנאפדרגון 855 פלוס, הכוללת מערכת קירור נוזלית וזיכרון RAM בנפח 12 ג'יגה. כאמור, מדובר בחומרה מתקדמת שהודות למעבד ולקירור המים, תאפשר ביצועי גיימינג ללא התחממות המכשיר. 

מערך הצילום כולל ארבע מצלמות אחריות: חיישן ראשי של 64 מגה - פיקסל מתוצרת סמסונג, חיישן 8 מגה - פיקסל עם עדשת זום פריסקופית (המפותחת בטכנולוגיה ישראלית ומאפשרת זום אופטי של פי 5, או זום היברידי של עד פי 60). לצידן גם חיישן 8 מגה - פיקסל עם זווית רחבה, וחיישן 2 מגה - פיקסל עבור צילומי מאקרו. כמו כן, הסמארטפון מגיע עם שני חיישני צילום קדמיים: חיישן ראשי של 32 מגה - פיקסל מתוצרת סוני, וחיישן 8 מגה - פיקסל עם זווית רחבה של 105 מעלות.

ה-REALME 6 יהיה זמין החל ממחר (שישי) במחיר של 999 שקלים.
ה-REALME PRO 6 יהיה זמין החל משבוע הבא במחיר של 1,299 שקלים.
ה-REALME X3 SUPERZOOM יהיה זמין החל משבוע הבא מחיר של 1,999 שקלים.

ניתן יהיה להשיג את המכשירים בחנויות ובאתר באג וברשתות פלאפון, מחסני חשמל, גו-מובייל, ICELL ובחנויות המובחרות