טלה 21.3־20.4
השבוע יעבור אליכם שליט המזל שלכם מרס לחצי השנה הקרובה. המיקום של מרס בטלה הוא דרמטי, מכיוון שהוא בעל עוצמה חזקה שגורמת למהפכות ולשינויים גם לא מתוכננים. מצד אחד מלהיב ומעודד יוזמה ועשייה, ומצד שני מעורר אגרסיות ותוקפנות וטומן בחובו סכנות. כדאי לנתב את האנרגיה הזו לספורט ולקידום רעיונות חדשים. זו תקופה רגישה בכל הקשור לענייני המשפחה והבית. זה הזמן לערוך סדר פנימי ברגשות.

שור 21.4־20.5
השבוע הקרוב יתאפיין בזרימה במיוחד בתחילת השבוע, ולקראת סופו תתחיל להתגנב תחושת לחץ ומתח. באופן כללי אתם עסוקים בהתכנסות ובחשבון נפש בעניינים שקשורים לסביבה הקרובה. אתם זקוקים לביטחון ולשקט. אומנם התקופה הזו לא מאופיינת בשקט, אבל אם תימנעו מדרמות ומציפיות גבוהות, תוכלו לעבור אותה בבטחה. הבזבוזים שאפיינו את החודש וחצי האחרונים יירגעו, והמצב יתאזן לאט־לאט. אתם עוברים הרבה שינויים, אך אם תעשו את המהלכים הנדרשים, תישמר היציבות.

תאומים 21.5־20.6
ונוס סיים את נסיגתו בתאומים, ותוכלו לחזור לקצב הרגיל שלכם אט־אט. צפוי שבוע של ענייני כספים וחשיבה מחודשת בעניינים אלו. כדאי לשמור על פרופורציות ולדעת לכלכל נכון את הצעדים שלכם בתחום זה. הימים המיטיבים יהיו ראשון־שלישי. צפויה תקופה של יוזמות חדשות בעניינים חברתיים. אתם מאוד תקשורתיים וחברותיים, דחו הוצאה לפועל של רעיונות חדשים לאמצע יולי. מהשבוע הקצב יחזור למצב נורמלי, ותוכלו לבחון בצורה הגיונית יותר וריאלית את מערכות היחסים שלכם.

סרטן 21.6־22.7
מרקורי בנסיגה במזלכם, והשמש במזלכם אחרי ליקוי חמה דרמתי. שבועות קריטיים ורגישים לפניכם. אתם זקוקים לזמן להפנים תהליכים ורגשות. אל תאיצו בעצמכם, תהיו סבלניים. הימים הפחות נוחים השבוע יהיו ראשון–שלישי. בהמשך תידרשו לזוז מאזור הנוחות. ילידי סוף המזל עוברים שנה מאוד מאתגרת, וחשוב להתכונן לשינוי רחב היקף. כדאי מאוד להניח לעבר ולמה שלא משרת אתכם יותר. השינוי הכרחי.

אריה 23.7־22.8
מרס שנכנס לטלה לחצי השנה הקרובה ייטיב איתכם, יעזור להוציא דברים לפועל, ייתן אנרגיית עשייה וילהיב אתכם. רגשות שלא שמתם לב אליהם יעלו אל פני השטח ותידרשו לחשבון נפש ולסדר פנימי. הימים הנוחים השבוע - ראשון־שלישי. עניינים שקשורים לעבודה משתנים כרגע. כדאי להקשיב ללב ולבדוק אם אתם במסלול הנכון. מתבקש מכם ללכת אחר צו לבכם ולעשות את מה שנכון מבחינתכם לעשות בלי פשרות. חשוב לכם להשפיע, להצליח ולקבל הכרה.

בתולה 23.8־22.9
הירח במזלכם בין הימים שישי לראשון ייתן לכם אנרגיה רגשית תומכת וזמן מנוחה כדי להתאזן להמשך הדרך. כדאי השבוע לפנות זמן לעצמכם, פשוט להוריד הילוך ולהירגע. שבוע מיטיב לפניכם, אם תימנעו מלהעמיס על עצמכם מטלות כרגיל. מרס שהיה בדגים התיש אתכם והחליש אתכם, השבוע הוא יעבור לטלה, וזה ייתן לכם קצת שקט ויותר בהירות. ימים שלישי־חמישי יהיו טובים לכם. נצלו שבוע זה לטעינה אנרגטית ולשלווה.

מאזניים 23.9־23.10
מרס, שנכנס ביום ראשון למזל טלה, יכניס אתכם למתח ויעורר בכם צורך בפעולה, אלא שעונת הליקויים ונסיגת מרקורי גורמות לכם לעייפות ולא משאירות אנרגיה לעשייה ויוזמות. מומלץ לנצל שבוע זה לביטוי יצירתי מרגיע ולהתכנסות עצמית. בימים ראשון־שלישי הירח יהיה במזלכם, מה שיכול לעורר אנרגיה יצירתית ותומכת. היו סבלניים, הליקויים והנסיגות משפיעים על כולנו בצורה עוצמתית, בסוף תקופה זו תוכלו ליזום דברים חדשים ולבטא את היצירתיות שלכם.

עקרב 24.10־21.11
בימים שלישי־חמישי הירח יהיה במזלכם, והוא יטעין אתכם באנרגיות רגשיות ובאינטואיציות חזקות. מרקורי, שנמצא בנסיגה בסרטן, מעודד את ההתבוננות הפנימית ומאפשר לכם לעבור תהליכים נפשיים אינטנסיביים. שחררו רגשות ופחדים כדי לאפשר שינוי. אתם עומדים לקראת שינוי גדול, והדברים ינווטו לטובתכם אם תרפו מהצורך בשליטה. כדאי מאוד להיות במקורות מים, כמו ים ונחלים, ולשטוף מעצמכם את כל הרגשות והמטענים השליליים.

קשת 22.11־21.12
ונוס בתאומים שהיה בנסיגה בבית הזוגיות סיים את נסיגתו, וזה יאפשר לכם לחזור לקצב נורמלי של התרחשויות בעניינים אלו. אתם עוברים תקופה אינטנסיבית כרגע שכוללים תהליכי ניקוי רגשי בעיקר בענייני זוגיות. מרס שייכנס לטלה יחזק אתכם ואת היוזמות שלכם, ויחדיר בכם אנרגיה לעשייה ופעולה, וגם כושר הביטוי העצמי יתחזק. הימים הנוחים השבוע - ראשון־שלישי, פחות נוחים - שישי־ראשון בצהריים. מומלץ לדחות התחלות חדשות לאמצע יולי.

גדי 22.12־20.1
פלוטו ויופיטר נמצאים במזלכם ויגרמו בעיקר לילידי סוף המזל שינויים גדולים מאוד. צפויים תהליכים עוצמתיים במיוחד, שיובילו למהפכים גדולים.
מומלץ לכם ללכת אחר צו לבכם ולא לזלזל בתחושות לגבי שינויים שצריכים להיעשות. אתם זקוקים לביטחון וליציבות, אבל אם לא תעשו את השינויים הנדרשים, תחוו משבר. מרקורי בנסיגה בסרטן, ואתם תידרשו לעשות סדר רגשי ולהקשיב לתחושות הבטן. הימים הנוחים - שישי–ראשון ושלישי־חמישי. הפחות נוחים - ראשון־שלישי.

דלי 21.1־18.2
יש כרגע חוסר שקט ורגישות בענייני עבודה. תשתדלו לא לנהל שיחות מיותרות עם אנשים שקשורים לעבודה כמו ממונים או חברים, דחו זאת לאמצע יולי. מרס שנכנס לטלה לחצי השנה הקרובה יעזור לכם לקדם יוזמות, והאנרגיה תתחזק. יציאת ונוס מנסיגה בתאומים תרגיע קצת את הבלגן שחוויתם בחודשיים האחרונים, בתקווה שקיבלתם החלטות נכונות להמשך היחסים שאותם אתם מנהלים. הימים הנוחים - ראשון־שלישי, הפחות נוחים - שישי־ראשון בבוקר ושלישי בערב עד חמישי.

דגים 19.2־20.3
מעבר מרס למזל טלה ביום ראשון יקל עליכם מאוד. תוכלו ליזום ולפעול לשינוי מצבכם הכלכלי. מרקורי, שנמצא בסרטן בנסיגה, מחזק את האינטואיציות והרגישות שלכם. ענייני אהבה וילדים מעסיקים אתכם כרגע, אבל מומלץ לדחות קבלת החלטות עד אמצע יולי. אתם רגישים, פגיעים ודרמטיים, תנו זמן לעצמכם לעכל את התקופה העמוסה רגשית, אל תמהרו לשום מקום, חכו שהדברים יתבהרו בהמשך. הימים הנוחים - שלישי־חמישי, הימים הפחות נוחים - שישי־ראשון.