פרשת הקטינות: חוקרי מחלק הנוער של מחוז מרכז אימתו היום (ראשון) במשך קרוב לשעה את שני שחקני הכדורגל הבכירים ממכבי תל אביב, החשודים בעבירות של בעילה אסורה של קטינה מתחת לגיל 16 עם עדויותיהן של הקטינות. בתום החקירה החזירו החוקרים לשחקנים את הטלפונים הניידים שלהם.

גורם המעורה בפרטים מסר למעריב כי מעיון בטלפונים ניתן ללמוד מדפוס ההתנהגות בין כדורגלנים לבין תלמידות תיכון. כידוע, רק במקרה שבו יוכח שהקטינות היו מתחת לגיל 16 - מדובר יהיה בעבירה על החוק. 

במהלך העימות מול העדויות, הציגו החוקרים לאחד השחקנים תמונה שצולמה על ידי אחת הקטינות שבה הוא נראה בגבו בדירתו, ושאלו האם ידע שצולם. השחקן טען כי לא ידע על צילום התמונה בזמן אמת, אולם כשהקטינה העלתה את התמונה לאינסטגרם הוא ביקש ממנה להסיר אותה והיא מילאה אחר בקשתו. כמו כן, הוא נשאל לגבי תמונה נוספת שעלתה ב"סטורי" של אחת הקטינות. 

שני השחקנים נשאלו גם על הקשר של קטינות לשחקני כדורגל אחרים ואם ידעו על הקשר הזה. הם השיבו כי הם ידעו על הקשר עם שחקן נוסף המשחק בליגה נמוכה יותר. מדובר בשחקן שבביתו התקיימה המסיבה. 

מגרש האימונים של מכבי ת''א (צילום: אבשלום ששוני)
מגרש האימונים של מכבי ת''א (צילום: אבשלום ששוני)

נציין כי ברביעי שעבר שתי הקטינות מסרו גרסה חוזרת, בהמשך לגרסתן הראשונה, לנוכח סתירות שהתגלו, לכאורה, בין עדויותיהן.  יש להסביר שהגרסאות של השתיים די דומות מבחינת קיום היחסים וההסכמה שלהן לכך, כך שהמחלוקת היחידה נותרה ביחס לגילן של השתיים - האם השחקנים ידעו או יכלו לדעת את גילן האמיתי של הקטינות. עם זאת, במהלך החקירה היום לא נשאלו השחקנים על גילן של הקטינות.

עורך הדין של הכדורגלנים, עדי כרמלי, פנה אל החוקרים הבוקר, ואמר להם טרם החקירה: "אני מבקש מכם לסיים עוד היום את החקירה ולמצות אותה עד תומה. מרשיי יעמדו לרשותכם במשך כל שעות היממה, ולא משנה פרק הזמן שנדרש. כמה שעות שתצטרכו - הם לרשותכם, העיקר שהחקירה תסתיים היום".

בתוך כך, בית משפט השלום בראשון לציון שחרר את החשוד בן 37ף תושב רמת גן, שנעצר בשבוע שעבר בחשד למעורבות בסחיטת השניים, למעצר בית של חמישה ימים. 

החקירה, כאמור, הסתיימה תוך פרק זמן קצר, מה שמצביע על כך שממצאי החקירה קרובים לסיכום. כבר בימים הקרובים, כך נראה, התיק יועבר לעיונה והחלטתה של פרקליטות מחוז מרכז.