צעירי "יש עתיד" הפגינו הבוקר מחוץ למשרדו של שר הביטחון בני גנץ בקרייה בתל אביב, נגד ה"בריחה" שלו מטיפול וחקירת פרשת הצוללות.

כזכור, בניגוד להבטחותיו לציבור במהלך מערכות הבחירות, גנץ לא עשה דבר לבדיקת האמת בפרשת הצוללות ואף חמור מכך: כשר הביטחון יש בסמכותו לקבוע על ועדת בדיקה לפרשה, וביום רביעי האחרון הוא נעדר מההצבעה על הקמת ועדת חקירה בנושא.

צעירי "יש עתיד" קראו בהפגנה לגנץ "תפסיק להגן על נתניהו. הבטחת לנו חקירה על פרשת השחיתות הביטחונית החמורה ביותר בתולדות ישראל".   

ח״כ בועז טופורובסקי, יו״ר מטה השטח לשעבר של מפלגת 'יש עתיד', חיזק את המפגינים ואמר: "לא נפסיק להפגין. בכל יום. בכל מקום בארץ. נגד השחיתות, נגד הניתוק, נגד הרס הדמוקרטיה. בעד מדינת ישראל".

הבוקר, מחוץ למתחם הקריה, הוכיחו הצעירים שלנו כי שוב הם לא יוותרו על עתיד המדינה.

כמו כן, מחר בכנסת תתקיים בוועדה לביקורת המדינה דיון בו תבקש הוועדה חוות דעת ממבקר המדינה בנושא טיפול רשויות המדינה ברכש כלי השייט מחברת טיסנקרופ ותהליך קבלת ההחלטות בנושא.

ח"כ שלח אמר לפני הדיון: "האנשים הכי קרובים לנתניהו גזרו קופון במיליונים על העסקאות הביטחוניות הישראלית. גם בנוגע למכירת הצוללות למצרים יש כאן שאלות קשות, כמו: איך זה נעשה ללא ידיעת מערכת הביטחון? יש בכירים במערכת הביטחון שמעלים ספקות לגבי השיקולים שם. חשוב שמבקר המדינה יחקור את ההחלטות עצמן".