ויכוח בתוך מפלגת הליכוד התפתח היום (ראשון) בין יו"ר הקואליציה מיקי זוהר לשר האוצר ישראל כ"ץ. זה קרה בעקבות ראיון של כ"ץ בגלי צה"ל, בו הביע זלזול כלפי דעתו של זוהר, לטענת יו"ר הקואליציה.

"אוי לה להתנשאות האשכנזית״ כתב זוהר בחשבון הטוויטר שלו והוסיף כי "עצוב לראות כיצד ישראל כץ, המשמש כשר האוצר של מדינת ישראל, יורד נמוך רק כדי להצדיק את החלטותיו המקצועיות. זה לא סוד שאני חלוק עליו במגוון רחב של נושאים כלכליים אך זה מעולם לא גרם לי לזלזל בו. אין לי ספק שדרכו תוביל אותו לכישלון פוליטי ומקצועי, ימים יגידו".

הדברים הללו של זוהר הגיעו בעקבות הראשיון של שר האוצר כ"ץ, בו אמר: "התוצאות בממשלה, שמקבלת את הצעותיי, מדברות בפני עצמן. נבחרתי במקום ה-2 הצמוד ל-1, בבחירות המקדימות בליכוד, וחלק מהמבקרים ראו את המקום ה-30 מלמטה".

הוויכוח בין השניים לא החל היום. לפני כשבועיים צייץ זוהר בטוויטר כי "ההחלטה לאפשר לחברות האשראי להיכנס לשוק הביטוח יכלה להיות נכונה אם היו הופכים אותן לחברות ביטוח. כשמצ׳פרים בשביל רפורמת בכר והופכים את חברות האשראי לסוכני ביטוח מחסלים ענף שלם. האזרח לא מרוויח אגורה. טוב יהיה ששר בכיר בממשלה יעשה שיעורי בית לפני שהוא מצייץ".

כ"ץ הגיב באותו יום כי "בכוונתי לקדם תחרות במשק כאמצעי חשוב להגברת הצמיחה והורדת יוקר המחיה. הצעת החוק של ח״כ מיקי זוהר למנוע מחברות כרטיסי אשראי לפעול בשוק הביטוח, מהווה ניסיון לחסום תחרות ולסייע לחברות הביטוח ע״ח הציבור הרחב ודינה להדחות".