חברת מימון ישיר תשקיע בשלוש השנים הקרובות 30 מיליון שקל בהאצת הפעילות הדיגיטלית בתחום רכישת הרכב. היא תעשה זאת באמצעות שיווק הטכנולוגיה CARWIZ, המתאימה אוטומטית בין הצרכן לרכב.

האלגוריתם שפותח סורק את היצע כלי רכב הזמין בכל רגע נתון בסוכנויות רכב בפריסה ארצית ובונה פרופיל התאמת צרכים לכל משתמש. מיזם CARWIZ, ההמנוהל בידי גיא שטרן, הוא השירות הדיגיטלי הראשון המאפשר לצרכן לקבל גם הצעות טרייד־אין אונליין, ללא צורך להגיע עם הרכב לסוכנות.

מימון ישיר, שלאחרונה עמדה להנפיק בבורסה את מניותיה, רואה בפעילות החדשה מנוע צמיחה לשנים הבאות וחיזוק המוביליות במימון ענף הרכב. השירות החדש מיועד לרוכשים רכב משומש או 0 ק"מ. מספר העסקאות בתחומים אלה מסתכם ב־600 אלף בשנה. השירות, שהוא ללא עלות, מאפשר לצרכנים להתנהל בסביבה אנונימית לחלוטין ולקבל הצעות רלוונטיות. ברגע שנבחר הרכב, הם יוכלו לתאם פגישות בהתראה בוואטסאפ.

לפני פרסומן, המודעות בפלטפורמה עוברות תהליך אימות נתונים מול מאגרי משרד התחבורה, לרבות הקילומטראז' של הרכב, בדיקת בעלות הרכב, אבזור מיוחד שנמצא בו, צבעו המקורי, אבזור בטיחות במפרט היצרן ועוד. כאמור אפשר לקבל לראשונה גם הצעות טרייד־אין על כלי רכב. הצרכן ישלח שלושה פרטים על הרכב עצמו: מספר רכב, קילומטראז' נצבר ומספר בעלויות. נוסף לכך יצרף הצרכן צילום עדכני של הרכב ויעדכן על מצבו.

לאחר מציאת הרכב המתאים, תמליץ הפלטפורמה לבצע בדיקת לפני קנייה ברשת מכוני קומפיוטסט ותספק לרוכש קופון הנחה בסך 100 שקל. ערן וולף, מנכ"ל מימון ישיר: "בעולם עם דרישה לשירותי אונליין אנחנו צופים שהפעילות גם בתחום הרכב תגדל משמעותית. רכישת CARWIZ היא צעד נוסף באסטרטגיה הרב־שנתית שלנו, להפוך להיות שחקן משמעותי בתחום".

מימון ישיר נשלטת בידי ביטוח ישיר השקעות פיננסיות (80.98%) ואלטשולר שחם (19.02%). CARWIZ הוקמה על ידי גיא שטרן, שהיה חלק מהצוות המקים של אתר מדלן. בעבר כיהן כמנהל מותג שברולט בקבוצת UMI.