ועדת הפנים בראשות ח"כ מיקי חיימוביץ' (כחול לבן) דנה הבוקר (שני) הבוקר בנהלי עבודת משטרת ישראל בזמן הפגנות. בדיון היה אמור להשתתף בזום תא"ל במיל' אמיר השכל שנעצר שלשום במהלך הפגנה מחוץ למעון ראש הממשלה, אך בעקבות תקלה הוא לא לקח חלק בדיון. בסיום הדיון, המשטרה התבקשה להעביר בתוך חודש נוהל סדור לגבי טיפול המשטרה בהפגנות והיכן נשמרים צילומים שהשוטרים מצלמים בזמן הפגנות.

ח"כ חיימוביץ' אמרה בפתח הדיון: "במדינה דמוקרטית אזרחים לא יחששו להפגין על פי חוק. הזכות להפגין ולהביע מחאה היא אבן יסוד בדמוקרטיה ויש להגן עליה מכל משמר. מפגינים מכל הקשת הפוליטית מכל מגזר דת מ ין מגדר ולאום שעושים זאת באופן מלא וחוקי יש לכם גיבוי מלא מהבית הה. לשוטרים אני רוצה לומר: גם עבורכם חשובים הנהלים וההבנות על מנת שתוכלו לעשות את העבודה הקשה המוטלת עליכם. אני רוצה לא רק לברר מה קרה בבלפור אלא להבין את נוהלי המעצר בישראל. מתי ולמה נלקחת חרותו של אדם שיצא להביע מחאה".

"ולשוטרים אני רוצה להגיד שאין לי ספק שאתם נמצאים במצבים לא פשוטים, במשימות אין ספור, ולכן גם עבורכם חשובים הנהלים וההבנות על מנת שתוכלו לתפקד ולעשות את עבודתכם", הוסיפה חיימוביץ'. "הגיע הזמן לברר ולשפוך אור על השתלשלות האירועים והשאלות הקשות העולות מהמעצר המיותר של המפגינים ביום שישי האחרון וממקרים נוספים שהתרחשו בתקופה האחרונה".

מנגד, ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) טען כי "הבסיס לדיון בשקר יסודו. בגלל ששמאלן חסם את הכביש ונעצר מקיימים את הדיון. הטריגר הוא ברור - עצם הדיון נכון, אבל צריך לשים את העובדות במקומן. היו הרבה הפרות סדר ועצורים ולא עשינו שום דבר".

הפעילה החברתית שפי פז אמרה: "מי שמפגין יודע שלמשטרה יש רשימה של עבירות כמו הפרעה לסדר ציבורי וכו'. המשטרה משתמש בזה לעצור הפגנה ברגע שהיא מרגישה שהיא יוצאת משליטה. השימוש במעצרים נועד לדיכוי הפגנות מחאה בכל תנועות המחאה מקצה אל קצה בלי הבדל פוליטי. מה שהמשטרה עושה זה לעצור לא רק את מובילי המחאות, אלא גם כל מיני פעילים צעירים מתבלטים. פעילים שלי, ילדים בני עשרים ועשרים שלוש - תפרו להם תיקים חסרי כל הגיון".