תיק החקירה העוסק בפרשת הכדורגלנים והקטינות אמור להסתיים בשבוע הבא, והוא יועבר, כפי שציינו, לעיונה של הפרקליטות והחלטתה. בנתיים יפרסם ביום ראשון הקרוב בית המשפט המחוזי (מרכז) בלוד את החלטתו בנוגע לבקשה להסיר את צו איסור הפרסום על שמותיהם של שני השחקנים המעורבים. כזכור, בשבוע שעבר, החליטה שופטת ביהמ"ש השלום בראשל"צ זוהר דיבון-סגל לדחות את הבקשה להסיר את צו איסור הפרסום, ולהתירו על כנו וזאת בטענה כי "מדובר בדלות ראיות שעוצמתן נמוכה ביותר", כך לדבריה. 

כאמור, היום (שני) התקיים דיון בערעור שהוגש לבית המשפט המחוזי בלוד, בבקשה להתיר את פרסום שמם של הכדורגלנים. במהלך אותו דיון ציינה חוקרת המשטרה שלי היאט: "יש לנו פעולות חקירה לביצוע, אני מעריכה כי הן יסתיימו השבוע. משאירים את ההחלטה לבית המשפט, ואין צורך חקירתי לצו איסור הפרסום. ביקשנו את הצו לפני שהתחלנו בחקירה, ולאחריה לא נוכל לעמוד על הצורך בצו משיקולים אחרים". 

מנגד, טען פרקליטם של הכדורגלנים החשודים, עו"ד עדי כרמלי, כי צו איסור הפרסום חייב להיוותר על כנו, תוך שהוא מציין כי חשיפת שמם של הכדורגלנים עוד לפני שהתקבלה החלטה בתיק האמור.

עורך הדין עדי כרמלי (צילום: באדיבות עו''ד עדי כרמלי)
עורך הדין עדי כרמלי (צילום: באדיבות עו''ד עדי כרמלי)

עוד נטען כי לאור העובדה שככל הנראה הוא הולך לקראת סגירה, יכולה לפגוע פגיעה אנושה בכדורגלנים, שכן נכון להיום הם מושעים מקבוצתם, אולם לדבריו: "ההשעייה היא זמנית, וייתכן כי חשיפת שמם תוביל לשחרור השחקנים מהמועדון. מה עם הנזק של המשפחות? זה שהם יודעים מה קורה זה בסדר, אבל מה יודעים על השחקנים בציבור? להיות חשוד בעבירות מין זה אות קלון בעוצמה גבוהה, והלחץ הציבורי עלול לגרום לשחרור שלהם. ההחלטה להוביל את שני השחקנים לחופשה הייתה עוד לפני החקירה. אני לא רוצה לתת רעיונות לאף אחד, אבל פרסום עלול לפגוע בפרנסתם. בתוך ביתו של אחד השחקנים צולמה תמונה ע"י אחת הנערות, זה יגרום נזק גם להן. נזק חמור, והנזק מתגבר. אני מבקש מבית המשפט לבדוק האם יש בגירים נוספים ששכבו עם הנערות ולא נחקרו באזהרה. לשיטתנו, הנערות פעלו כך גם בעבר". 

נציין כי על פניו נראה כי חומר החקירה עד כה אינו מספק ראיות מספיקות כנגד שני השחקנים בעבירה של בעילה אסורה בהסכמה, שכן השניים ממשיכים לטעון כי לא ידעו את גילן האמיתי של הבנות וכי הוטעו באשר לגילן.