חבר הכנסת עפר שלח התייחס הבוקר (שלישי) לסערת פיצוץ הראיון בערוץ הכנסת, ואמר בגלי צה"ל בתשובה לשאלה מה היו אומרים אם דודי אמסלם היה מתפרץ לעבר מגישים כפי שהוא התפרץ, כי "אם זה היה אמסלם היו נאמרים דברים יותר חמורים". בהמשך הראיון הגיב לקריאתו של יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר להחליפו בוועדה לביקורת המדינה, ואמר: "חושב שהכתר נח בשלווה על ראשי".

השר אמסלם צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: "עופר, יותר שפל, רדוד וחמור מזה לא יהיה...". הוא צירף לציוץ את החלק המדובר מהראיון שעורר את הסערה.

גם ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) תקף את שלח והאשים אותו בהתנשאות: "הפעם זו רק ״התנשאות מבישה״. כנראה ש״יש עתיד״ לא שולטים בזה, הגישה המזלזלת והמתנשאת שלהם כלפיי אנשי הליכוד הפכה לשגרה. הם צריכים להתבייש. לא נהסס להעמיד אותם במקומם. ואתם הליכודניקים? בע״ה תמשיכו להוכיח להם כל פעם מחדש מי מקבל תמיכה ציבורית עצומה ומי מסתפק בהתנשאות מביכה".

כאמור, בשבוע שעבר פורסם קטע מתוך ראיון שהעניק לערוץ הכנסת, במהלכו התפרץ על המראיינים. המגיש משה גלסנר, שעמד במרכז הסערה אמר בפתח תכניתו עם אבי בלום: "לפעמים מראיינים מחליטים שקטע לא ישודר למרות שיש בו הרבה עניין ורייטינג. בסוף כאשר יש סיפור כזה, ועופר שלח נכנס דקה אח"כ והתנצל וחזר בו. בסופו של דבר הערוץ הזה הוא ממלכתי, לא מונע משיקולים של רייטינג. החלטנו שנכון לגנוז את הקטע הזה וכך נעשה". 

שלח הותקף על ידי גורמים רבים, בהם השר המקשר בין הממשלה לכנסת, שאמר: "ראינו את מופע אימים של עופר שלח. הצדיק ח"כ עופר שלח, שהתרחש תוך מערכת הבחירות הבחור מכנה את המראיינים במהלך שידור כלומניק חתיכת אפס שכמוך. אני משתדל לדייק בכל מה שאני חושב. גם אם אני טועה זה מתוך תם לב. אני לא משקר אף פעם ביודעין".

"עופר שלח כמעט הרביץ להם", אמר אמסלם והוסיף: "זה אחד מההנהגה שלכם. הוא ראה שני מנחים חרדים, והניח שאפשר להכות אותם בלי שום בעיה. הכל בסדר. הכל מותר אצלכם. למה זה קשור? אתם מתמחים בשטיפת מוח. רק אתם. יש לכם צבא שלם- התקשורת. יש בו חיל אויר, חיל הים הכל כדי להוריד את הימין ואת רה"מ מהשלטון. כשבוגי היה שר ביטחון הכל היה בסדר. כשהחליטו לשנות פוזיציה מטעמים פוליטיים מאז הבן אדם מלא כמעט רעל פנימי. רק שומע נתניהו נעלב קשות ומאז הכל אצלו אישית. זה האירוע שלנו פה".