ביקונקט נציגת Bang & Olufsen בישראל השיקה את הדור השני לרמקול האייקוני Beosound A1. הדור השני של הרמקול מגיע עם עיצוב משופר, דק וקליל יותר שעמיד לחלוטין לחול אבק ומים בתקן IP67. חיי הסוללה שופרו משמעותית לעד 18 שעות נגינה בווליום ממוצע. שיפור נוסף הוא בגזרת ממשק המשתמש שכולל מערך כפתורים חדש, בולט יותר לעין ומסודר כולו במקום אחד בסמוך לרצועת העור, ונורית הלד שעברה למעלה לחיווי נוח יותר. כמו כן, לראשונה מסוגו, הוא מגיע עם העוזרת הקולית אלכסה מובנית. 

הדור השני קל יותר ב-7% ותבנית החורים על גבי כיפת האלומיניום קיבלה מראה מרענן, עם מעטפת קלה יותר ובסיס מעוגל הנותנים לרמקול אשליה שהוא צף וחסר משקל למרות שהוא דק יותר רק ב- 0.85 מ"מ. רצועת העור, המהווה סימן היכר עיצובי של הרמקולים הניידים של B&O ומאפשרת לרמקול ניידות נוחה, קיבלה תג אלומיניום חדש, הפעם עם השם המלא של המותג  Bang & Olufsen. כמו כן, הרקול חסין למים עד לעומק מטר (למשך חצי שעה) ואטום לחול ולאבק.

הרמקול החדש Beosound A1 2nd Gen הושק בשני צבעים :שחור פחם ואפור ערפילי והוא זמין לרכישה בחנות הדגל של Bang & Olufsen בישראל, הממוקמת בקניון TLV. כמו כן, ביקונקט מעניקים שירות VIP ללקוחות החברה, עם שליחות מהיום למחר, לשירות ומכירה.

מחיר: 990 ש"ח, כולל שנתיים אחריות.

ביקונקט מעניקים גם שירות V.I.P ללקוחות Bang & Olufsen עם שליחות UPS מהיום למחר חינם, לשירות ומכירה.

הדור השני של הרמקול Beosound A1 מבית Bang & Olufsen (צילום: יח''צ)
הדור השני של הרמקול Beosound A1 מבית Bang & Olufsen (צילום: יח''צ)

חברת Epson ישראל השיקה בישראל את ה-SC-T3100N- מדפסת אלחוטית קומפקטית בפורמט רחב (עד 24 אינץ׳) המיועדת לכל מי שזקוק להדפסה טכנית ברמה מקצועית – עם עלות נמוכה של הפעלה. קהלי היעד הם אדריכלים, מהנדסי בניין, סטודנטים וגם עובדים במשרדי פרסום, שמעוניינים בהדפסה מדויקת, אמינה ומפורטת, שאינה מצריכה אותם לצאת לחפש מכון העתקות, או בית דפוס. 

המדפסת החדשה עושה שימוש בדיו פיגמנטי UltraChrome XD2, המבטיח הדפסות עמידות בפני מריחות ומים (בעוד דיו סטנדרטי עלול להימרח). כמו כן, המדפסת מספקת צבעי שחור עמוקים וקווים חדים וברורים – אידיאלי לגרפיקה טכנית. המדפסת מאפשרת הדפסה מגלילי נייר ועד דפים בודדים בגודל A1. 

מדפסת SC-T3100N של Epson (צילום: יח''צ)
מדפסת SC-T3100N של Epson (צילום: יח''צ)

ביקונקט משיקה גרסה חדשה של אוזניות הדגל ה-Jabra Elite 75t הניתנת לטעינה אלחוטית מהירה - פשוט מניחים את נרתיק הטעינה על כל משטח טעינה קיים, והנרתיק ייטען ללא צורך בחיבור חוטי. האוזניות בעלות עיצוב חדשני המאפשר התאמה מירבית ואת האיכות הגבוהה ביותר בקטגורית האוזניות האלחוטיות עבור האזנה למוזיקה ושיחות מהטלפון ממכשיר הסלולר. 

לאוזניות Jabra Elite 75t WLC שלל פונקציות ותכונות הכוללות התאמה אישית של חווית ההאזנה עם האקולייזר באפליקציה הייעודית  Jabra Sound+, סוללה המספיקה לעד 7.5 שעות שימוש בטעינה בודדת, הטענה דרך כבל USB-C, נרתיק טעינה המספיק לעוד 28 שעות, דירוג IP-55 לעמידות גבוהה ביותר במים ובאבק, 3 מתאמי סיליקון מסוג EarGels בגדלים שונים, תמיכה פשוטה בפקודות קוליות (Voice Command), גרסת Bluetooth 5.0 המאפשרת חיבור חלק של האוזניות לסמארטפון, לחצנים נוחים על גבי האוזניות המאפשרים שליטה קלה ופשוטה על עוצמת השמע, העברת שירים, מענה לשיחה וניתוקה ושנתיים אחריות יצרן.

מחיר: 799 ש"ח.

Jabra Elite 75t WLC (צילום: יח''צ)
Jabra Elite 75t WLC (צילום: יח''צ)

חברת Bird שחוללה את מהפכת הקורקינטים השיתופיים בישראל ובעולם מתחילה לשווק את מגוון הכלים שפיתחה גם לשוק הפרטי. לאור הדרישה הגוברת לקורקינטים לא ממונעים המיועדים לילדים, חברת BIRD משיקה את birdie, קורקינט מעוצב תלת-גלגלי המיועד לילדים בגילאי 3-8.

מדובר בקורקינט בעל שלושה גלגלים, המעוצב בהתאמה אישית על ידי מעצבי הרכב המובילים בתעשייה של BIRD.  הקורקינט מציע דרך מהנה ובטוחה לילדים מגיל 3 לשחק עם חברים,  לרכוב לצד הוריהם או פשוט לצאת מהבית וליהנות בשבילים ובדרכים הסמוכים.

הוא זמין בשלושה צבעים - שחור סילון, יונה לבנה וורוד מהפנט - ומספר מוגבל של birdies ניתנים לרכישה כבר היום באתר birdshop.co.il 

מחיר: 399 ש"ח

birdies (צילום: יח''צ חו''ל)
birdies (צילום: יח''צ חו''ל)

ביקונקט משיקה את JLab Go Air - אוזניות True Wireless קלות וקומפקטיות. ה- Go Air החדשות הן אוזניות אלחוטיות לחלוטין, קטנות ב-20% מאוזניות הדגל Jbuds Air, עם קייס מוקטן בעיצוב מעוגל שקל לקחת בתיק או אפילו בכיס, בעלות סאונד איכותי, אפשרות שימוש רק באוזניה אחת לשיחות ומוזיקה, הפעלה אוטומטית כאשר האוזניות מוצאות מנרתיק הטעינה, אפשרות לבחירה מבין שלושה מצבי סאונד, IPX4, שלושה מתאמי ג'ל EarTips.

האוזניות עצמן מספקות חמש שעות האזנה ושיחה באוזניות, כאשר נרתיק הטעינה שלהן שמספק עוד 15 שעות האזנה. ל-Go Air כבל מובנה בנרתיק בחיבור USB להמשך טעינה. משך הטעינה המלאה הוא כשעה וחצי לאוזניות כאשר 15 דקות טעינה יעניקו כשעה שימוש. כשעתיים הטענה לנרתיק. כמו כן, כל אחת מהאוזניות יכולה לשמש כיחידה נפרדת לניהול שיחות עם קישור יציב וחלק ביניהן ומיקרופון מובנה המאפשר לנהל שיחות טלפון באיכות גבוהה ללא רעשים מיותרים.

אוזניות JLab Go Air (צילום: יח''צ)
אוזניות JLab Go Air (צילום: יח''צ)

המבנה המוקטן של האוזניות ומשקלן העומד על 5 גרם, מאפשר התאמה גם לאוזניים קטנות יותר. נרתיק הטעינה המוקטן נכנס בקלות לכל כיס. בלחיצה קלה על גב האוזניה, ניתן לבחור מבין 3 מצבי סאונד, ללא צורך בשימוש באפליקציה. כל אחד מהמצבים מתאים לסוגי מוזיקה שונים.

מחיר: 189 שקלים