החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה ירושלים מקיים בימים אלה תחרות צילום סרטוני וידיאו קצרים (סטוריז) בנושא "משנה סטאטוס". הסרטון הזוכה במקום הראשון יזכה את יוצרו במלגה לשנת לימודים בחוג.

תחת השם "משנה סטאטוס", הסרטונים בתחרות עוסקים ברצונות, צורך בשינוי, החלטות, סיפורים או שאיפות בקצב החיים המהיר והמשתנה של זמננו. אורך כל סרטון הוא 12 שניות, ולכן גם בחר החוג לתקשורת צילומית בסטורי כבסיס לסרטונים, שכן גם הוא חולף, משתנה ומדוד בזמן. 

לכניסה לאתר התחרות

"מטרת התחרות היא כמו במשפט: 'אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשון', כך אנחנו מודדים מפגשים עם אנשים, חפצים שאנחנו רוכשים וחוויות שאותן אנחנו חווים. התחרות הינה הזדמנות חד־פעמית לספר את השינויים בסרטוני וידיאו קצרים", מספרים בחוג לתקשורת צילומית.

המכללה האקדמית הדסה ירושלים (צילום: Rachael Cerrotti, פלאש 90)
המכללה האקדמית הדסה ירושלים (צילום: Rachael Cerrotti, פלאש 90)

הציבור הרחב מוזמן להעלות את הצעותיו לאתר התחרות, וההצבעה לסרטונים פתוחה גם היא לכלל הציבור בשלב הראשון. בשלב השני של התחרות, עשרת הסרטונים שזכו במרב הקולות ידורגו על ידי צוות שיפוט מקצועי, שיורכב מאנשי ונשות האקדמיה ומובילי תעשיית הצילום הישראלית. 

הזוכה בפרס הראשון יקבל מלגה לשנת לימודים בחוג, וילמד בו היבטים מקצועיים, עיוניים וטכנולוגיים, שיסייעו לו להיכנס לעולם המסחרי והמקצועי של התחום. בסיום ארבע שנות לימודים יוענק לבוגרים תואר בוגר (BA) בתקשורת צילומית, המאושר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. תואר ייחודי זה הוא היחיד מסוגו בארץ.