גם לנסוע לאט מדי זה מסוכן: המשטרה הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד צעיר בן 23 מבעיינה נוג'ידאת, לו מיוחסת תקיפה ודקירה של נהג אחר, שנסע ברכב שלפניו, ולטענת הנאשם נסע במהירות איטית מדי.

מדובר באירוע שהתרחש לפני כעשרה ימים בשעות ערב מאוחרת, עת התקבלה במוקד 100 של המשטרה הודעה מפי שני תושבי הכפר, לפיהם הם נתקלו בצעיר שנהג בטנדר, דקר אותם ונמלט מהמקום. התקרית אירעה בשבוע שעבר בכניסה לאזור התעשייה בכפר. זמר קצר לאחר מכן התקבל דיווח נוסף במוקד, לפיו חזר הנאשם למקום כשהוא מלווה באחרים, ובזירת האירוע החלה קטטה.

שוטרים שהוזעקו למקום הבחינו ברכב שנצמ לחומת הבטון, ששימשתו האחורית מנוםפצת ולצידו אחד הקורבנות. מיד לאחר שגבו עדויות פתחו השוטרים בחקירה ובסריקות נרחבות במטרה לאתר את המעורבים.

לאחר שעשו שימוש באמצעי חקירה שונים, לרבות אמצעים טכנולוגיים, הצליחו החוקרים תוך שעות אחדות לאחתר את החשוד בביתו ולבצע את מעצרו, תוך שהם מציינים כי מפיו נדף ריח חריף של אלכוהול.

מהחקירה עלה, כי קודם לאירוע נסעו שני הקורבנות והחשוד על כביש 65 מהכפר לכיוון מזרח, כאשר החשוד נוסע מאחוריהם, מהבהב להם באורות רכבו, צופר, עוקף ואז מאט את מהירות נסיעתו. בשלב כלשהו הגיעו הצדדים לכיכר הכניסה לאזור תעשיה של בעיינה נוג'ידאת והחל דין ודברים בין הצדדים כאשר החשוד צועק על הקורבן, כי הוא נוסע לאט בכוונה. החשוד יצא מהרכב וניגש לקורבן שישב במושב הנהג ונתן לו אגרוף לצוואר.

החשוד החריף לעשות, ניגש לרכבו, לקח עימו סכין "לדרמן" וניסה לדקור את הקורבן בבטנו, אך בשל התנגדותו של הקורבן דקר אותו בידו. לאחר מכן ניגש החשוד לקורבן השני, שישב במושב הנוסע והכה ודקר אותו בידו ואז ניפץ את השמשה האחורית של הרכב. החשוד נכנס לרכבו, האיץ מהירות נסיעתו לאחור והתנגש בחוזקה ברכבם של הקורבנות, אשר נדחף לעבר חומת בטון ועזב את המקום ברכבו תוך שהוא עולה על מדרכה וכמעט פוגע בשלושה גברים שבאו להגיש עזרה. 

התקרית האלימה בבעיינה נוג'ידאת. צילום: דוברות המשטרה

כעבור כ-5 דקות חזר החשוד למקום יחד עם אנשים נוספים, אשר החלו תוקפים את שלושה הגברים שהגישו עזרה לקורבנות תוך שהם עושים שימוש באבנים ואז נמלטו מהמקום לפני שכוחות המשטרה הגיעו למקום. 

כאמור, היום, בתום החקירה, הוגש כתב אישום נגד הצעיר ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של חבלה במזיד, פציעה כשעבריין מזויין, נהיגה פוחזת ותקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר.