אנחנו בעיצומו של גל שני מסוכן ומדבק עוד יותר של נגיף הקורונה, כך מתריאים המומחים. התחלואה בחודש האחרון זינקה לכמעט אלף חולים ביממה אחת. אנחנו מדורגים בנתונים שכמעט זהים לכמות הנדבקים הגדולה בארה"ב יחסית לגודל האוכלוסיה. בנוסף לכל זה, המדינה והעולם כולו נמצאים בעיצומו של המשבר הכלכלי החמור ביותר שנראה במאה האחרונה.

ובזמן שאלפי משפחות מחוסרות עבודה ורעבות ללחם לא סוגרות את החודש, ענפים שלמים מתרסקים ועשרות אלפי עובדים מפוטרים, אתם, הכוכבים של הביצה הברנז'אית, חוגגים כאילו אין מחר, במסיבות בריכה פלצניות ומנקרות עיניים, עם סלפיז דוחים של עושר וצביעות. לאן נעלמה האמפטיה? לאיפה נעלמו הערכים הבסיסיים של צניעות וענווה, הדדיות וחמלה?

אז מי אתם, אותם אויבי הציבור שלא נשכח ולא נסלח לכם, כי ברגע האמת פרצופכם האמיתי התגלה?

כן, את טיטי איינאו, שלא יכולת להמתין לחגיגות היום הולדת בשנה הבאה, והמסיבה שלך הפכה למקור הדבקה של הקורונה. או את, נטלי דדון, שניסית לרמות את הרשויות ומסיבת יום ההולדת ההמונית והמפוארת שערכת הייתה במסווה של הופעה בה מותרת השתתפות של עד 250 מוזמנים.

ואת, טיילור מלכוב, שחגגת במסיבת בריכה עוד כשהיה איסור התקהלות של עד עשרה אנשים. ואתה, הזמר איתי לוי, שהתגאית שאתה שם קצוץ על הקורונה וחוץ ממסיבות המוניות שבהם בילית, סיכנת את מעריציך שמגיעים לשמוע את סילסוליך.

ואתה, עומר אדם, שאומנם לא אירגנת בעצמך את המסיבה הגדולה מעוררת המחלוקת שהפיקה משפחתה של זוגתך, אבל לקחת בה חלק בהנאה גדולה ובגלל הזוגיות שלכם היא גם דווחה בתקשורת.

גם אתם, דניאל גרינברג ואייל גולן, שבזמן שמדינה שלמה ישבה בסגר ולא ציינה את החגים בחיק המשפחות, ביליתם באירועים בניגוד מוחלט להנחיות. ואת, אירית רחמים, שהפכת לדוברת תעשיית האירועים, עוד מעזה לסנגר על אותם אויבי ציבור ומקפצת בעצמך ממסיבת שופוני אחת לשנייה.

איפה המצפון שלכם? איך אתם הולכים לישון בשקט בלילה? לא מעיקה עליכם המחשבה שאולי גם בגללכם אנשים מאושפזים עכשיו בבתי החולים במצב קשה וסכנה נשקפת לחייהם? בערבי תענוגות עם חברים ידוענים בביצה, הכולל קייטרינג מפנק, עיצובים מפונפנים, אלכוהול שנשפך כיד המלך, אתם חוגגים את החיים בהתרסה מזלזלת כאילו אין כאב ומחסור בימים קשים אלה, בעוד משפחות שלמות סוגרות עסקים ונפרדות ממפעל חיים שבנו במשך חיים שלמים.

אני רותחת כשאני חושבת על זה ששבעוד שאני מקפידה על ההוראות על מנת לשמור על ביטחונם ובריאותם של ילדיי והורי המבוגרים ומתפללת שכל המאמץ, החרדות, הדאגה והמתח שנלווים לכל השמירה הקפדנית הזאת, יועילו למגר את הווירוס, אתם באים ובועטים במבצר ההגנה שאני ושכמותי בנינו במשך חודשים, והורסים אותו בהינף יד.

באוגוסט השמיים היו אמורים להיפתח סופסוף, כך הכריז ראש הממשלה, עם חידוש הטיסות ליוון, קפריסין ויעדים נוספים. טייסים בכירים ועובדי חברות התעופה שיושבים כבר חודשים בבית ציפו וייחלו לרגע של חידוש הטיסות. חברות התיירות ומשרדי הפרסום כבר עמלו בשבועות האחרונים על פרסומים לאוגוסט הקרוב ליעדים הבאים. עובדי אל על שכבר לא יכולים לשמוע את "כמה טוב שבאת הביתה" כי נמאס להם לשבת בבית, כל כך רוצים כבר לחזור למסלול.  

אבל אז אתם הגעתם וזרקתם קצוץ על ההנחיות ועל המשבר החריף, וחגגתם ואף תיעדתם את הכלום ושום דבר הזה לרשתות החברתיות. ובגללכם הנגיף ממשיך להיות מופץ והיום הפכנו למדינה אדומה, שלא רצויה אפילו בסין שבה היה מוקד ההתפרצות.

אם לא די באטימות ובחוסר התחשבות, אתם משמשים דוגמה רעה למעריצים הצעירים שצפו בסטוריז מנותקי המציאות שלכם, וכעת מרימים בעצמם מסיבות במחתרת ובכך מפיצים את הקורונה בהדבקות המוניות. אתם מסכנים את הציבור שמפרנס אתכם, מסכנים את ההורים והסבים והסבתות שלנו, שבזכותם אתם יושבים על האדמה הזאת ויכולים לחגוג.  

והיות שכבר הבנו שחוץ מהתחת של עצמכם לא אכפת לכם מאף אחד, אז מה תגידו עכשיו אחרי שהתלוננתם שבגלל הקורונה אין פרנסה? מה תעשו עכשיו שבועיים בבידוד בלי פרנסה, כי היה לכם נורא חשוב לצהול ולבלות בסגנון לה דולצ'ה פאקינג ויטה?

בשבילי אתם הפסדתם בכבוד גדול את התואר ידועני הביצה, כי אתם לא ראויים להערצה בטח שלא לשמש דוגמה.